Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Ο χρόνος μας δεν αξίζει καμία επιστροφή.. (Πέτρος Δημούλιας)

            Άλλαξα σελίδα στη καρδιά μου
                 έτρεξα σε άλλη διαδρομή
                Ότι έκανες εσύ κοντά μου
                 ήταν λάθος από την αρχή
             Νόμιζα πως ήσουνα τα πάντα
               έμαθα και χώρια σου να ζω
            Όμως κάτι άλλο σου συμβαίνει
             κάνε μου τη χάρη ευχαριστώ..
             Μην μου πεις ούτε κουβέντα
                         σε παρακαλώ !

                 Με τις φίλες σου παρέα
               θα πηγαίνω στα ωραία και
          θα κάνω τη ζωή μου στα κρυφά..
           Θα σε κάνω να πονέσεις για να
           δω ποιες υποσχέσεις κράτησες
                   εσύ μαζί μου φανερά..
                 Με τις φίλες σου παρέα
                  θα πηγαίνω στα ωραία !

          Όλο δεν μπορείς να μου μιλήσεις
             θέλεις μόνη σου να προχωράς
           Θέλω να μου δώσεις εξηγήσεις
             πες μου επιτέλους που το πας
              Όλο λες πως έχω κάνει λάθη
             όμως δεν μ' αφήνεις να σε δω
               Και εγώ αν έφταιξα λιγάκι
               έκανα για σένα ότι μπορώ..
             Μην μου πεις ούτε κουβέντα
                         σε παρακαλώ !

                    Τίτλος τραγουδιού :
               Με τις φίλες σου παρέα

  Υ.γ : Οι εχθροί πάντα θα κρυφοκοιτάνε..
        Κάνε να αξίζει αυτό που βλέπουν..
 Όλα έρχονται στην ώρα τους όταν ξέρεις 
    να περιμένεις.. Ή θα ξεχωρίζεις και θα 
    σε σχολιάζουν ή θα σχολιάζεις αυτούς
        που σε ξεχωρίζουν..  Έτσι πιστεύω