Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Εύχομαι το χαμόγελο σου να είναι διπλάσιο...... Έστω και χωρίς εμένα ! (Πέτρος Δημούλιας)

                 Ένα μήνα διορία είπες θα μου 
                δώσεις και εξαφανίστηκες εσύ..
                           Ούτε μια αγκαλιά
                         θέλεις να μου δώσεις
                    Και χωρίς να ξέρω το γιατί..
                    Και χωρίς να ξέρω το γιατί
                     Πάψε πια να με παιδεύεις
                   Μάλλον δεν καταλαβαίνεις
                    Πως εγώ για σένα μόνο ζω

                      Μέσα στις θάλασσες όλα
                 τα άλλαξες  και με το βλέμμα 
                    που μου έριξες ΠΑΓΩΝΩ
                       Έκανα βήματα μετράω 
                     κύματα κι όταν σε βλέπω 
                     κάτι μέσα μου ΤΕΛΕΙΩΝΩ
                 Μέσα στις θάλασσες μου' παν
                  οι μάγισσες πως θέλω χρόνο !

                  Έτσι για την ιστορία ήρθες να
              με σώσεις και εξαφανίστηκες εσύ..
                          Έφυγες χωρίς αιτία
                        μα θα το μετανιώσεις..
                    Και αυτό στο έχω ξαναπεί..
                    Και αυτό στο έχω ξαναπεί
                     Πάψε πια να με παιδεύεις
                   Μάλλον δεν καταλαβαίνεις
                    Πως εγώ για σένα μόνο ζω

      Τίτλος τραγουδιού : Μέσα στις θάλασσες

          Υ.γ: Παρά τα όσα έμαθα στη ζωή μου, 
                   νιώθω συχνά ότι κάτι λείπει 
                για να μπορέσω να κατανοήσω 
                 ικανοποιητικά την ανθρώπινη 
              συμπεριφορά της αγάπης και της 
               ανάγκης σε όλη της την έκταση. 
            Τους λόγους που συχνά κρύβονται 
            πίσω από κάθε αυτοκαταστροφική
          συμπεριφορά ή εθισμό. Τι άλλο να πω..