Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Εμένα μην μ' αφήνεις για αύριο χάνομαι εύκολα.. (Πέτρος Δημούλιας)

               Δεν μπορώ τα ψέματα
                 στο' πα απ' την αρχή..
         Μα εσύ τα έχεις στο μυαλό σου
    Κάθε μου συναίσθημα έχει λερωθεί      
        όταν κάνεις πάντα το δικό σου..
    Μπορεί να θες εμένα όμως το ξέρω
    το δηλητήριο αυτό και δεν το θέλω
              
      Λόγια του αέρα έγραψες σε μένα
       Δεν αξίζεις ούτε βλέμμα τελικά
       Ψέματα μεγάλα ούτε μια στάλα 
      Απ' τα δάκρυα δεν είναι αληθινά 
   Κάνε μου τη χάρη γιατί τα' χω πάρει
         Ότι και να πεις εγώ αδιαφορώ
           Δεν μπορείς να νιώσεις ζεις 
            με εντυπώσεις έχει κλείσει 
                    το κεφάλαιο αυτό   

                Δεν μπορώ τα ψέματα
                 στο' πα απ' την αρχή..
       Μα εσύ τα έχεις στο μυαλό σου
   Κάθε μου ανάμνηση έχει γκρεμιστεί
         και αυτό με έκανε εχθρό σου
   Μπορεί να θες εμένα όμως το ξέρω
   το δηλητήριο αυτό και δεν το θέλω
              
 Τίτλος τραγουδιού : Λόγια του αέρα 

    Υ.γ:  Όταν δεν έχεις μάθει να ζητάς
   συγνώμη μην περιμένεις ο άλλος να 
     σε σεβαστεί. Ο κακός ο άνθρωπος 
   πάντα θα έχει κάτι να πει εις βάρος 
        σου γιατί δεν έμαθε να αγαπά.