Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Εμένα η καρδιά μου είναι συνδεδεμένη με το ΜΥΑΛΟ.. (Πέτρος Δημούλιας)

                 Ήρθες στο μυαλό μου
                        χτες το βράδυ..
                     Και σε είδα μέσα
                         στο σκοτάδι
                  Ξαφνικά μου μίλησες..
                    Ύστερα με φίλησες
                και πριν φύγεις άφησες
                      ένα σου σημάδι
                Ήθελα τόσα να σου πω..
                        Να σε αγγίξω
                       Δεν θέλω κάτι
                  από σένα να ζητήσω
                  Ήθελα λίγο πιο πολύ
                      να σε κρατήσω
                    και μες τα όνειρα..
                   Το όνειρο να ζήσω

           Όνειρο να είσαι κοντά μου
       έστω κι αν δεν είσαι δικιά μου..
           Ας με νοιάζεσαι μες τη μέρα
            έστω και με μια καλημέρα
            Ενδιαφέρον να με γεμίζεις
          τις στιγμές που ίσως νομίζεις
         κι αν αυτό το λίγο σου φτάνει..
               Όνειρα εσύ έχεις κάνει

               Έφτιαχνες τις σκέψεις
                      στο μυαλό μου..
                   Όταν ήσουν δίπλα
                     στο πλευρό μου
               Στην ψυχή μου μίλησες,
              τη καρδιά μου χτύπησες..
               Και πριν φύγεις άφησες
                      ένα σου σημάδι
                Ήθελα τόσα να σου πω..
                        Να σε αγγίξω
                        Δεν θέλω κάτι
                  από σένα να ζητήσω
                  Ήθελα λίγο πιο πολύ
                      να σε κρατήσω
                    και μες τα όνειρα..
                   Το όνειρο να ζήσω

          Τίτλος τραγουδιού : Όνειρα

             Υ.γ: Πάρε μια βαθιά ανάσα.
Η κατάσταση που βιώνεις είναι εφήμερη.    
        Όλα θ' αλλάξουν. Στο υπόσχομαι!
    Όλοι οι μουσικοί πατάνε σε δρόμους. 
   Εγώ ανοίγω δρόμους & είναι δύσκολο.
           «Είμαστε εμείς & τα όνειρα»