Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Άς ζήσεις μια αληθινή αγάπη & μετά ας φύγεις.. Ίσως να ήταν λάθη & λόγια της στιγμής. (Πέτρος Δημούλιας)

                   Κάθε μου κύτταρο
                       εσένανε ζητά..
             Απ' το πρωί από την ώρα
                        που ξυπνάω
                  Σε θέλω δίπλα μου
                  σε πράγματα απλά..
                    Για να με βλέπεις
                για το πόσο σε ζητάω
         Σε ένα παγκάκι άδειο και ξένο..
             Σε περιμένω, σε περιμένω
         Γυρνώ μοναχός όπως το τρένο..
               Και θέλω μόνο να σε δω
            Αν η αγάπη θέλει να σ' έχω..
             Έλα κοντά μου μην αργείς
              και ότι είπα εγώ μαζί σου..
               Ήτανε μόνο της στιγμής

                 Για πες μου τι κάνεις;
                Για πες μου πως είσαι;
             Για πες μου εσύ ειλικρινά..
                  Γιατί προσποιείσαι;
                 Το ξέρεις καρδιά μου
                       ότι σ' αγαπάω..
             Και εσύ με τον τρόπο σου
                 αυτό θέλεις να πονάω

                Γυρνώ στους δρόμους
               μες το βράδυ βιαστικά..
                Μέσα στο άγνωστο σε
                   ψάχνω κάθε βράδυ
                    Εσύ μου είπες ότι 
                      κάθε μας φορά...
                 Ήταν μονάχα για να
                    καίμε ότι υπάρχει
         Σε ένα παγκάκι άδειο και ξένο..
             Σε περιμένω, σε περιμένω
         Γυρνώ μοναχός όπως το τρένο..
                Και θέλω μόνο να σε δω
            Αν η αγάπη θέλει να σ' έχω..
             Έλα κοντά μου μην αργείς
              και ότι είπα εγώ μαζί σου..
               Ήτανε μόνο της στιγμής

                 Για πες μου τι κάνεις;
                Για πες μου πως είσαι;
             Για πες μου εσύ ειλικρινά..
                  Γιατί προσποιείσαι;
                 Το ξέρεις καρδιά μου
                       ότι σ' αγαπάω..
             Και εσύ με τον τρόπο σου
                 αυτό θέλεις να πονάω

                Για πες μου τι κάνεις;
                Για πες μου πως είσαι;
             Για πες μου εσύ ειλικρινά..
                  Γιατί προσποιείσαι;
                 Το ξέρεις καρδιά μου
                       ότι σ' αγαπάω..
             Και εσύ με τον τρόπο σου
                 αυτό θέλεις να πονάω

                Για πες μου.. Που είσαι;

                  Τίτλος τραγουδιού:
                       Σ' ένα παγκάκι

      Υ.γ: Στον τόπο που ζεις θυμήσου
           να έχεις πάντα ένα παγκάκι
       αγαπημένο, ένα παγκάκι με θέα,
          όπου θα σέρνεις κάθε φορά 
             την ψυχή σου μέχρι εκεί.