Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Ο έρωτας είναι μόνο για τους γενναίους.. (Πέτρος Δημούλιας)

                 «  Στου έρωτα τα δίχτυα
                       δεν ψάχνω οξυγόνο..
                         Εσένα θέλω μόνο
                         Εσένα θέλω μόνο
                        Κοιτάζω στο ρολόι..
                 Τις σκέψεις μου κλειδώνω
                      Ό, τι ζητάς να κάψεις..
                      Εγώ θα στο τελειώνω
                    Έλα για λίγο να σου πω
                       με δύο λογάκια όσα
                      στις ώρες μας κρατώ..
  
                    Μου λείπει.. Το φιλί σου
                  Μου λείπει.. Το κορμί σου
                 Μου λείπει.. Η αγκαλιά σου
                     Ο ήχος της καρδιάς σου
                    Μηνύματα μου στέλνεις..
                  Μου δείχνεις πως με θέλεις
                      Εσύ μου λες πως είμαι..
                      Αυτός που περιμένεις
                        Και τώρα τελευταία..
                        Που κάνουμε παρέα
                      Πολλές φορές τα χάνω
                          Γιατί τα λες ωραία
                        Με κάνεις να πετάω..
                       Στον δρόμο όταν πάω
                        Αλήθεια σου το λέω..
                           Πολύ σε αγαπάω ! 

                   Στου φεγγαριού το ρήγμα
                      φτάνω τις αποστάσεις...
                  Ως πού μπορείς να φτάσεις;
                  Ως πού μπορείς να φτάσεις;
                      Σε βλέπω να διαβάζεις..
                    Σε τίτλους το μυαλό μου
                    Μα δεν μπορείς να ξέρεις..
                       Και τον εγκεφαλό μου
                     Έλα για λίγο να σου πω
                        με δυό λογάκια όσα
                       στις ώρες μας κρατώ... »   

                             Τίτλος τραγουδιού:
                     Η ήχος της καρδιάς σου

         Υ.γ: Ο έρωτας είναι δώρο που δέχεται
         ο καθένας, γιατί είναι πάντα με ωραίο 
           περιτύλιγμα. Η αγάπη όμως, έρχεται 
           πολλές φορές σε ένα περίεργο κουτί.
         Κάποιοι δεν μπορούν να το σηκώσουν.
        Άλλοι πάλι, δεν ξέρουν καν πως ανοίγει.
              Στη ζωή δεν έχουν αξία όλα όσα      
          αποκτούμε, αλλά μόνο όσα μπορούμε 
        να τα απολαμβάνουμε. Αυτά έχουν αξία.