Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Δεν υπάρχει χαμένος χρόνος κάθε φορά που τον αφιερώναμε κάτι μας δίδαξε.. (Πέτρος Δημούλιας)

Αχ και να' σουνα εδώ 2 κουβέντες να σου πω
Κάτι όμορφο ξυπνάει μέσα στο μυαλό μου...

Βρήκα αναπάντητη πριν στο κινητό μου
Πως και με θυμήθηκες είπα για καλό μου...
Ίσως βρήκες πρόσχημα για να δεις τι κάνω
ή μπορεί να σκέφτηκες κάτι παραπάνω 

Αχ και να' σουνα εδώ 2 κουβέντες να σου πω
Κάτι όμορφο ξυπνάει μέσα στο μυαλό μου
Θέλω μόνο να σε δω & σφιχτά να σε κρατώ
Είσαι ό, τι αγαπάει η καρδιά μωρό μου
         
Μήπως ερωτεύτηκες είπα να ρωτήσω
Ούτε και περίμενα να σου απαντήσω...       
Θες να παίζουμε κρυφτό σαν ερωτευμένοι
Μίλα μου ξεκάθαρα πες μου τι συμβαίνει

Αχ και να' σουνα εδώ 2 κουβέντες να σου πω
Κάτι όμορφο ξυπνάει μέσα στο μυαλό μου
Θέλω μόνο να σε δω & σφιχτά να σε κρατώ
Είσαι ό, τι αγαπάει η καρδιά μωρό μου

Αχ και να' σουνα εδώ 2 κουβέντες να σου πω
Κάτι όμορφο ξυπνάει μέσα στο μυαλό μου
Θέλω μόνο να σε δω & σφιχτά να σε κρατώ
Είσαι ό, τι αγαπάει η καρδιά μωρό μου

Βρέθηκες στο δρόμο μου πάλι να γυρίζεις, 
έλα εδώ κορίτσι μου μη με βασανίζεις..

Τίτλος τραγουδιού : Αχ και να' σουνα εδώ

Υ.γ: Αν έχεις καταφέρει να κάνεις μια γυναίκα, 
να σε μισεί και να σε θέλει ταυτόχρονα..
Τότε να ξέρεις ότι είσαι ο έρωτας της ζωής της.
Ό, τι δεν είναι στα χέρια σου είναι τα βράδια
στο μυαλό σου.. Θέλετε να τραγουδήσω;