Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Εμένα το μυαλό μου είναι συνδεδεμένο με τη ΚΑΡΔΙΑ.. (Πέτρος Δημούλιας)

                  Δεν το περίμενα ποτέ..
              Να φτάσω πάλι στο γκρεμό
                       και να σε βλέπω
                στο κρεβάτι ζαλισμένη
                  Ίσως να έφταιξα εγώ..
              Που ήθελα τόσο να σε δω
                     μα καταλήγω πάλι
                    στη δική μου στέγη

                    Αν μ' αγάπησες εσύ
                     και πίστεψες πολύ..
                Στον έρωτα που ζήσαμε
                      μέσα στα βράδια 
                 Πες πως ήσουνα τρελή
                     και μ' άφησες εκεί..
                     Να σκέφτομαι που
                  πήγανε τα τόσα χάδια
 
               Τόσες ημέρες δεν μπορώ..
               Ούτε και εγώ να κοιμηθώ
                    με μια λέξη η ψυχή
                        μου ραγισμένη
                      Είναι από χρόνια
                      στο κενό μα όμως
                     ψάχνω για να βρω
                       πως καταλήξαμε
                      εμείς οι δυο ξένοι

                    Τίτλος τραγουδιού :
                       Αν μ' αγάπησες
                   ( Μέσα στα βράδια )

              Y.γ: Αγάπη είναι να πονάς 
                  χωρίς να μετανιώνεις. 
                 Αγάπη είναι να αγαπάς
                    αγάπη & να λιώνεις