Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Να ερωτεύεστε αυτές που κάνουν χιλιόμετρα για να σας δουν να χαμογελάτε... (Πέτρος Δημούλιας)

      Ζούσα μια ζωή στο ψέμα από το δικό σου βλέμμα
             Κατι άλλαξε το ξέρω από τα δικά σου θέλω
         Δήθεν έκανες τα πάντα όμως έφτασα 40αντα
  Κι αν τα βράδια νιώθεις μόνη τίποτα δεν με σκοτώνει..
 
                    Έχεις φτιάξει μια ψεύτικη εικόνα
                  για να δείχνεις ότι μ΄άγαπάς ακόμα
                 Απ΄τον έρωτα σου νιώθω ζαλισμένος
                   και ταυτόχρονα πολύ ερωτευμένος
                 Με πειράζει που με έκανες να κλαίω
                    την αλήθεια έχω μάθει να την λέω
                Κι αν εσένα πλέον πάλι δεν σε νοιάζει
                 πες του άλλου μόνο να σε αγκαλιάζει
 
    Έδειχνες πως μ΄άγαπούσες στην ουσία με μισούσες
            Ήθελες από εμένα όλα να΄ναι πληρωμένα
  Πάντα σου΄κανα τη χάρη κι ας  με φώναζες γκρινιάρη
    Μα δεν σκέφτηκες καθόλου τι κακό μου έχεις κάνει..

               Τίτλος τραγουδιού: Ψεύτικη εικόνα

             Υ.γ: Οι αποστάσεις στη ζωή μεγαλώνουν 
         από τότε που οι σιωπές θεωρούνται τρόπος 
              έκφρασης.. Κι αν σε ερωτεύτηκα λιγάκι
          παραπάνω δεν πειράζει.. Άνθρωποι είμαστε