Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Η ποιότητα της ζωής μας εξαρτάται από ανθρώπους που επιλέγουμε να ζούμε.. (Πέτρος Δημούλιας)

          Αν πάρω τους δρόμους και να 
           πάω που δεν ξέρω κάθε μέρα
                δεν μπορώ να κοιμηθώ...
            Κουράστηκα τόσο από τους
            δικούς μου ανθρώπους και
         δεν ξέρω από που να κρατηθώ
         Ό, τι κι αν έγινε χάθηκε έσβησε..
            Και προσπαθώ να ηρεμήσω
                     λίγο πριν να φύγω
              Ψάχνω στο άγνωστο κάτι
             το άπιαστο και πάντα θέλω
           να σε βλέπω έστω και για λίγο

        Για χάρη σου γυρνάω στα χαμένα
     και ψάχνω και σε βρω απεγνωσμένα
          Για χάρη σου πληρώνω όσο όσο
    Μου φτάνει να σε βλέπω μια στο τόσο
    Σε σκέφτομαι τις νύχτες δεν κοιμάμαι
        σε ό, τι και να κάνω δεν φοβάμαι
        Κατάλαβε το ότι σ' αγαπάω απλά
              δεν μου αξίζει να πονάω...

Σε άγνωστα μέρη έχω βρει κάτι δικό σου
     και μου ήρθε μια σκέψη στο μυαλό..
  Γελάστηκα όμως που προσπάθησα να
  φτιάξω μια όμορφη εικόνα στο μυαλό
         Ό, τι κι αν έγινε χάθηκε έσβησε..
             Και προσπαθώ να ηρεμήσω
                     λίγο πριν να φύγω
              Ψάχνω στο άγνωστο κάτι
            το άπιαστο και πάντα θέλω
          να σε βλέπω έστω και για λίγο
 
      Τίτλος τραγουδιού : Για χάρη σου

        Υ.γ: Για να με καταλάβεις πρέπει
            να με ακούς όταν σε κοιτάω, 
               όχι μόνο όταν σου μιλάω..