Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Ελκυστικός άνθρωπος είναι ο αληθινός.. (Πέτρος Δημούλιας)

          Έχω περάσει δύσκολες φάσεις
           μαζί σου και αν με σκέφτεσαι
                 δεν θέλω τη σιωπή σου..
               Τον ουρανό μου έχω πάλι
             μες τα χέρια, η νύχτα βρέχει
                 τα δικά μου τα αστέρια

            Μην φοβάσαι μην φοβάσαι..
                   Τι θα γίνει τώρα πια
                  Θέλω μόνο να σε έχω
                  Στη δική μου αγκαλιά
            Μην φοβάσαι μην φοβάσαι..
                  Τι θα γίνει τώρα πια
               Όσο μέσα μου υπάρχεις
                Στη δική μου τη καρδιά

          Εγώ κρατάω τις καλές στιγμές
                 ζωή μου για να θυμάμαι
               πόσο είσαι στην ψυχή μου..
       Αχ και να ήσουνα εδώ μόνο για λίγο
     το άρωμα σου δεν μπορώ να αποφύγω

             Μην φοβάσαι μην φοβάσαι..
                   Τι θα γίνει τώρα πια
                  Θέλω μόνο να σε έχω
                  Στη δική μου αγκαλιά
             Μην φοβάσαι μην φοβάσαι..
                    Τι θα γίνει τώρα πια
                 Όσο μέσα μου υπάρχεις
                 Στη δική μου τη καρδιά

      Τίτλος Τραγουδιού : Μην φοβάσαι

  Υ.γ: Σε μια σχέση πρέπει να αισθάνεσαι
       ελεύθερος αλλιώς  δεν έχει νόημα.