Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Δεν διεκδικώ μια βραδιά, διεκδικώ μια καρδιά.. (Πέτρος Δημούλιας)

           Μην σε πιάνει κρίση πανικού
              αγάπη μου, στο τηλέφωνο
              φωνάζεις για τα λάθη μου
                Όμως στη ζωή θα πρέπει
             να μην βιάζεσαι και αυτούς
        που σ' αγαπάνε να τους νοιάζεσαι
          Κάθε μας στιγμή θέλεις να την
             μοιράζεσαι και χωρίς να με
                ρωτάς πολλά φαντάζεσαι
         Κάτι στο μυαλό έχεις δεδομένο
       έλα να τα πούμε θα σε περιμένω...

      Σε θέλω σου λέω.. Με Θ κεφάλαιο
 Σε πάω με χίλια μα δεν μπορώ τη ζήλια
   Σε θέλω σου λέω και ψέματα δεν λέω
 Στα χείλη σου μόνο βρίσκω το οξυγόνο
      Σε θέλω σου λέω.. Με Θ κεφάλαιο
 Σε πάω με χίλια μα δεν μπορώ τη ζήλια
   Σε θέλω σου λέω και ψέματα δεν λέω
 Στα χείλη σου μόνο βρίσκω το οξυγόνο

      Η καρδιά σου έχει κάνει τόσα λάθη
 και δεν σκέφτεσαι καθόλου τι έχει πάθει
   Όλο λες πως δεν ταιριάζουμε σε μένα
       για να έχω μια εικόνα μες το ψέμα
        Σε απόγνωση με έκανες να φτάσω
          και τα όρια μαζί σου να περάσω
       Όμως έχω την απάντηση μωρό μου
  είσαι μπέρδεμα πολύ μες το μυαλό μου

  Τίτλος Τραγουδιού : Σε θέλω σου λέω

     Υ.γ: Πρέπει να έχεις καρδιά για να          
    καταλάβεις & την καρδιά του άλλου..
           Δεν μπορεί κανείς να κερδίσει  
 τον άλλον ολοκληρωτικά μόνο με λόγια, 
           ούτε με πράξεις, ούτε με φιλιά. 
        Για να αιχμαλωτίσεις μια καρδιά,
    πρέπει να της δώσεις λίγο από εσένα.