Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Σκοπός δεν είναι να αγαπάμε μόνο τον εαυτό μας, σκοπός είναι να αγαπάμε τη ζωή μας... (Πέτρος Δημούλιας)

            Το φιλί σου είναι τόσο δυνατό
                  μου' χει πάρει το μυαλό
                        και τρελαίνομαι...
               Σκέφτομαι πως έχεις γίνει
               παρελθόν και δεν δέχεσαι
                 λοιπόν να σε σκέφτομαι...
                Δεν αντέχω άλλο πως εγώ
                   να βγάλω από μέσα μου
                        αυτό που με πονά...
                      Πες μου τι να κάνω
                    βάσανο μεγάλο είσαι
            μέσα μου & μέσα στη καρδιά...

                 Κράτα το τηλέφωνο μου..
                  Κινητό και σταθερό μου
                       Και αν πάθεις κάτι
                   κάλεσε με κι αν μπορώ
              Θα' μαι εκείνος που θα τρέξω
                 ντύνομαι και βγαίνω έξω
                          Θέλω να σε δω...
                      Πες μου πού μπορώ

           Η φωνή σου είναι τόσο δυνατή
                    που ραγίζει σαν γυαλί
                         και τρελαίνομαι...
                Σκέφτομαι πως έχεις γίνει
                παρελθόν και δεν δέχεσαι
                  λοιπόν να σε σκέφτομαι...
                Δεν αντέχω άλλο πως εγώ
                   να βγάλω από μέσα μου
                        αυτό που με πονά...
                       Πες μου τι να κάνω
                     βάσανο μεγάλο είσαι
             μέσα μου & μέσα στη καρδιά...

                      Τίτλος τραγουδιού :
                 Κράτα το τηλέφωνο μου

  Υ.γ: Δεν υπάρχει τέλος. Δεν υπάρχει αρχή 
Υπάρχει μόνο ένα ατέλειωτο πάθος για ζωή...
  Οι ωραίοι άνθρωποι θα σε αναγνωρίσουν,
     γιατί τους μοιάζεις. Η ενέργεια του νου
                είναι και η ουσία της ζωής.