Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Η ευτυχία δεν ανήκει σε όσους έχουν τα πάντα, αλλά σε εκείνους που εκτιμούν όσα έχουν. (Πέτρος Δημούλιας)

   Όλα τα φώτα της ζωής είναι τριγύρω μου.
     Για να φωτίζουν δυνατά τον χαρακτήρα 
       μου. Γιατί η αγάπη μας στο λέω είν' η 
  μόνη που κάθε κύτταρο μας το απογειώνει 

     Εγώ μπορώ να κάνω θαύματα μαζί σου..
    Να οδηγάω την καρδιά και το κορμί σου..
       Να ταξίδευω στα κρυφά μέσα στο νου 
         σου για να μαθαίνω τις εικόνες του 
        μυαλού σου.. Εγώ μπορώ να είμαι το     
      ιδανικό σου  & πάντα στο πλευρό σου 

Θα σου ανοίξω της ψυχής μου τα αισθήματα
       γιατί εγώ έχω μεγάλα συναισθήματα.. 
    Κι όταν ακούσεις δυνατά πόσο σε θέλω 
         θα είναι  μόνο η αρχή  κατάλαβε το

          Τίτλος τραγουδιού : Εγώ μπορώ 

      Υ.γ: Όταν δύο άνθρωποι αγαπιούνται   
 πολύ η ιστορία τους δεν τελειώνει ποτέ..
Εγώ όταν ερωτεύομαι γίνομαι τρελός. Μόνο 
    έτσι μπορείς να ζήσεις τον τρελό έρωτα.