Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Το πιο όμορφο χάδι είναι το ενδιαφέρον.. (Πέτρος Δημούλιας)

      Μου' χεις λείψει πολύ και το ξέρεις
            πως για σένα υπάρχω και ζω..
           Το μυαλό μου εσύ ταξιδεύεις
              είσαι δίπλα μου ομολογώ
         Θέλω μόνο να είσαι κοντά μου
      να ζεσταίνεις εσύ την καρδιά μου
       και θα είμαι πλάι σου κάθε λεπτό

          Χειμώνας και μην σε τρομάζει..
           Έχεις εμένα να μην σε νοιάζει
            Χειμώνας και ας κάνει κρύο..
               Πάντα μαζί εμείς οι δύο..
         Χειμώνας και μέσα στη σκέψη
        Έλα κοντά μου πες μου μια λέξη..
         Χειμώνας και εδώ μπροστά μου..
        Θα σε ζεστάνω στην αγκαλιά μου

      Μου' χεις λείψει πολύ και το ξέρεις
            πως για σένα υπάρχω και ζω..
          Κάτσε λίγο και μην περιμένεις
              να σου κάνω κανένα κακό
          Θέλω μόνο να είσαι κοντά μου
       να ζεσταίνεις εσύ την καρδιά μου
       και θα είμαι πλάι σου κάθε λεπτό

         Τίτλος Τραγουδιού : Χειμώνας

                  Υ.γ: Προίκα μου είναι.. 
           Η πνευματική μου ιδιοκτησία