Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

1/9/19

Οι προκλήσεις δεν μας κάνουν πιο δυνατούς, αλλά διαφορετικούς.. (Πέτρος Δημούλιας)

               Με αγάπησες κι εσύ
              όπως είχα ονειρευτεί
                 Και το ήξερα αυτό
            απ' το πρώτο μας λεπτό
            Δεν μπορώ λόγια πολλά
                είναι πλέον περιττά
                Δεν μου άφησες εσύ
                  ούτε μια αναπνοή

                   Αγάπη δεν πήρα
                    αγάπη δεν δίνω
                Μοναχός θα βγαίνω
                   μοναχός θα πίνω
                  Δεν θέλω να είσαι
                 καθόλου κοντά μου
               Είμαι υπεύθυνος εγώ
                 για την καρδιά μου
          
                Με αγάπησες κι εσύ
               όπως είχα φανταστεί..
               Κι όταν έφτασες εδώ
             σου είπα σε παρακαλώ
             Δεν ζητούσες και πολλά
                   ήθελες λίγο χαρά
                Για να έχεις μια ζωή
                σαν ελεύθερο πουλί     

                   Αγάπη δεν πήρα
                    αγάπη δεν δίνω
                Μοναχός θα βγαίνω
                   μοναχός θα πίνω
                  Δεν θέλω να είσαι
                 καθόλου κοντά μου
               Είμαι υπεύθυνος εγώ
                 για την καρδιά μου

           Κάθε μέρα που περνούσε
               εγώ μέτραγα πληγές
           Κάτι μέσα μου ξυπνούσε
              όταν γύριζα στο χτες
            Όμως δεν αντέχω άλλο
              να θυμάμαι τα παλιά
             Άσε με να ζω για μένα
                 για είμαι και καλά

                   Αγάπη δεν πήρα
                    αγάπη δεν δίνω
                Μοναχός θα βγαίνω
                   μοναχός θα πίνω
                  Δεν θέλω να είσαι
                 καθόλου κοντά μου
               Είμαι υπεύθυνος εγώ
                 για την καρδιά μου

               Τίτλος τραγουδιού :
                   Αγάπη δεν πήρα

    Υ.γ: Το ψέμα θέλει καλό σενάριο
   και η αλήθεια κότσια. Οι όμορφοι
άνθρωποι να ξέρετε είναι φτιαγμένοι 
  από συντρίμμια... Γιατί αυτό ισχύει.