Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

9/9/11

Τα πιο ωραία «πράγματα» έχουν σημείο αναφοράς. (Πέτρος Δημούλιας)

Στη ζωή μου δεν ζήλεψα τίποτα & κανέναν.
Είχα & έχω επίγνωση των δυνατοτήτων
& της δύναμής μου. Ότι αγάπησα το
αγάπησα με πάθος. Ότι με αγάπησε
το σεβάστηκα. Ότι με πόνεσε το
προσπέρασα. Ότι με αδίκησε 
το αγνόησα. Δεν είναι η ομορφιά
που σε ελκύει σε έναν άνθρωπο.
Είναι τα λόγια του η συμπεριφορά του.
Είναι το αν σε εμπνέει. Αν σου κινεί το
ενδιαφέρον. Το πόσο νοιάζεται για σένα
& το ποσό αληθινός είναι. Στα δύσκολα 
φαίνονται οι αληθινές αγάπες. Εκείνες 
τις στιγμές που δοκιμάζεται η ψυχή, 
ο σεβασμός, η αντοχή και η υπομονή.
Εκεί που τα χέρια πρέπει να κρατιούνται 
σφιχτά & οι κινήσεις να είναι ουσιαστικές.