Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποιές τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε να
γράφω όμως... Το βιβλίο περιέχει 77 θέματα
ανάπτυξης κειμένου εκ των οποίων υπάρχουν
και 28 +2 τραγούδια σε στίχους. Tα υπόλοιπα στο
βιβλίο μου με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
||(Α' Κύκλος) || Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας ™ ||

9/9/11

Τα πιο ωραία «πράγματα» έχουν σημείο αναφοράς. (Δημούλιας Πέτρος)

       Στου έρωτα τα δίχτυα
         δεν ψάχνω οξυγόνο,
           εσένα θέλω μόνο,
           εσένα θέλω μόνο.
          Κοιτάζω στο ρολόι,
   τις σκέψεις μου κλειδώνω,
         ό,τι ζητάς να κάψεις,
       εγώ θα στο τελειώνω.
         Στο ραντεβού αυτό
        βρεθήκαν δύο ξένοι...
       Γιατί να μου συμβαίνει;
       Γιατί να μου συμβαίνει;
      Έλα για λίγο να σου πω
         με δύο λογάκια όσα
       στις ώρες μας κρατώ...

    «Μου λείπεις απίστευτα,
           τη μέρα τα χάνω,
       το βράδυ τρελαίνομαι, 
      στο νου μου σε ψάχνω, 
            συνέπεια έγινες, 
             μα ήσουν αιτία, 
           συνήθεια έντονη, 
            χωρίς απουσία...
     Μου λείπεις απίστευτα!»

    Στου φεγγαριού το ρήγμα
        βάζω τις αποστάσεις...
  Ως πού μπορείς να φτάσεις, 
  ως πού μπορείς να φτάσεις;
      Σε βλέπω να διαβάζεις 
     σε τίτλους το μυαλό μου,
     μα δεν μπορείς να ξέρεις
       και τον εγκεφαλό μου.
          Στο ραντεβού αυτό
         βρεθήκαν δύο ξένοι,
         πάλι αυτό συμβαίνει,
         πάλι αυτό συμβαίνει.
      Έλα για λίγο να σου πω
         με δυό λογάκια όσα
       στις ώρες μας κρατώ...

       Y.γ: Tίτλος τραγουδιού  
       Μου λείπεις απίστευτα