Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

6/9/11

Αγάπη... Αν δεν σβήσεις το «Τέλος» τίποτα δεν τελειώνει. (Πέτρος Δημούλιας)

     Η ζωή είναι πάθος, γιατί η αγάπη είναι     
   το μεγαλύτερο της. Η αγάπη δεν μασάει 
    τα λόγια ή τα διώχνει ή τα αποθηκεύει.
     Μην πιστεύεις σε αγάπες και έρωτες.
      Εγώ αγαπάω αναρχικά μόνο αυτούς 
            που μπορούν να με αντέξουν. 
       Ό, τι σου λείπει βρίσκεται σε ακτίνα     
    θέλησης και τόσο μου λείπει φροντίδα.
             Όταν αγαπάς γίνεσαι αγάπη...
          Όσο με σέβεσαι, τόσο σε εκτιμώ.
           Αγάπη είναι να σου δίνω ότι έχω.

    « Βλέπω τον ήλιο σε ένα ποτήρι, στον
       κόσμο μου χρυσός, δύο εικόνες σε 
        ένα στολίδι που ζούνε απ'το φως.
       Όλες οι πράξεις αφήνουν σημάδια, 
        σκέψεις μιλούν με υπέροχα χάδια,
      κι όλα τα χάδια στη μνήμη αράζουν,
      γιατί ποτέ τους αυτά δεν αλλάζουν...
           
                Αν δεν σβήσεις το τέλος,
                   τίποτα δεν τελειώνει,
                    η αγάπη δίχως όρια
                  πάντα μας δυναμώνει...
                Στης ψυχής σου το κενό
                ψάχνω τρόπο για να μπω
                   και να γράψω δυνατά...
                       . . . ΣΕ ΑΓΑΠΩ . . .
                    Νιώθω τόσο δυνατό
              της καρδιάς σου το σφυγμό,
           που μου λέει όσα ήθελα να πω
                   και γι' αυτό σ' αγαπώ.

       Βλέπω παντού να γυρίζει ο χρόνος   
     στα πέρατα του νου, δε με τρομάζει 
     να βλέπω τις ώρες, που ψάχνουν να  
  με βρουν, ένας αέρας από τ' άρωμά σου 
        με κυνηγά για να έρθω κοντά σου, 
      κι όλο το βράδυ μαζί σου με λιώνει,
      μες στο σκοτάδι θα μείνουμε μόνοι...

                Αν δεν σβήσεις το τέλος,
                  τίποτα δεν τελειώνει,
                   η αγάπη δίχως όρια
                 πάντα μας δυναμώνει...
               Στης ψυχής σου το κενό
               ψάχνω τρόπο για να μπω
                  και να γράψω δυνατά...
                      . . . ΣΕ ΑΓΑΠΩ . . .
                   Νιώθω τόσο δυνατό
             της καρδιάς σου το σφυγμό,
          που μου λέει όσα ήθελα να πω
                  και γι' αυτό σ' αγαπώ. »
                     
    Τίτλος Τραγουδιού: Γι αυτό σ' αγαπώ

    Υ.γ: Αν μ' αγαπάς να μάθεις να το λες.