Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποιές τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε να
γράφω όμως... Το βιβλίο περιέχει 77 θέματα
ανάπτυξης κειμένου εκ των οποίων υπάρχουν
και 28 +2 τραγούδια σε στίχους. Tα υπόλοιπα στο
βιβλίο μου με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
||(Α' Κύκλος) || Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας ™ ||

11/9/11

Άμα δεν γουστάρεις δεν υπάρχει δεν γίνεται... ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.(Δημούλιας Πέτρος)

        Δεν έχω ρούχα και κρυώνω.
          Μέσα στο άδειο μου χαρτί.
         Από το δάκρυ σου παγώνω,
             όπως με μίσησες εσύ.
                Εσένα σκέφτομαι...
              Στείλε μου μια κάρτα.
            Ένα μήνυμα, μια ματιά...
             Ένα χάδι, μια αγκαλιά...
        Ένα τηλέφωνο, μια αφορμή...
             Τι θα γίνει, τι θα γίνει;;;
            Παίρνω όλη την ευθύνη...
           Θα γιορτάσω στην ουσία
              τη δική σου απουσία.
             Τι θα γίνει, τι θα γίνει;;;
            Με χτυπάς σαν βιταμίνη,
        μα να ξέρεις θα σου φτιάξω...
             Δύο πρότυπα μ' εκείνη.
         Δεν έχω ρούχα και κρυώνω...
          Μέσα στο άδειο μου χαρτί.
           Χωρίς φεγγάρι ξημερώνω
         στου κρεβατιού τη διαδρομή.
                  Εσένα σκέφτομαι...
               Δεν είσαι μακριά μου.
                  Εσένα σκέφτομαι...
            Να βρίσκεσαι κοντά μου.
              Υπάρχει θέμα σοβαρό...
              Εδώ και τώρα σε ζητώ.
            Πως να καλύψω το κενό;;;
          ...μες το δικό μου ουρανό.
       Κοιτάω μπροστά και προχωρώ...
         Όλα τα αστέρια προσπερνώ...
           Θέλω να έρθεις να σε δω...
      Υπάρχει θέμα σοβαρό στο 100%!
          Και τι θα γίνει;;; Τι θα γίνει;;;
          Και τι θα γίνει;;; Τι θα γίνει;;;
              Υπάρχει θέμα σοβαρό...
              Εδώ και τώρα σε ζητώ.
            Πως να καλύψω το κενό;;;
           ...μες το δικό μου ουρανό.
       Κοιτάω μπροστά και προχωρώ...
         Όλα τα αστέρια προσπερνώ...
           Θέλω να έρθεις να σε δω...
      Υπάρχει θέμα σοβαρό στο 100%!

              Υ.γ: Τίτλος τραγουδιού:
   Δύο πρότυπα (Υπάρχει θέμα σοβαρό)