Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

13/9/11

Κάποτε έφταιγε ο έρωτας, τώρα ο ένοχος είναι το «κλίκ». (Πέτρος Δημούλιας)

Ίσως να νόμιζες ότι είσαι 
πριγκηπέσα και από το ένα 
σπίτι στ' άλλο είσαι μέσα.
Όμως εγώ μωρό μου που
σε αγαπάω δεν θέλω τίποτα
και πες μου τι χρωστάω...

Τι θέλεις να σου πω;;; 
Τι θέλεις να σου πω;;;
Χωρίς εσένα μάτια μου
δεν κάνω ούτε λεπτό...
Τι θέλεις να σου πω;;;
Τι θέλεις να σου πω;;;
Λείπεις απ' το κρεβάτι 
μου και ψάχνω να σε βρω...
Τι θέλεις να σου πω;;;
Τι θέλεις να σου πω;;;
Χωρίς εσένα μάτια μου
δεν κάνω ούτε λεπτό...
Τι θέλεις να σου πω;;;
Τι θέλεις να σου πω;;;
Εσύ μου δημιούργησες
το πρόβλημα αυτό.

Ίσως να νόμιζες πως έχω
άλλες 10 μα με πονάς εσύ
γι αυτό κάτσε και μέτρα...
Στην αναζήτηση θα βρίσκω
άλλη λύση και θέμα χρόνου
είναι να μην μου γυρίσει.

Τίτλος Τραγουδιού: 
Τι θέλεις να σου πω ;