Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

7/9/11

Τα ωραιότερα λόγια γράφτηκαν από ανθρώπους που δεν ήξεραν τι είναι η έμπνευση, αλλά ένιωσαν τις εικόνες που πέρασαν από δίπλα τους...... (Πέτρος Δημούλιας)

        Είναι κάποιες στιγμές που απορώ,
        αν μετά το αδιάκριτο βλέμμα σου,
            ένιωσες τι κρύβω στην ψυχή...
          Δεν υπάρχει, νομίζω, πιο ωραίο 
     συναίσθημα, όταν κάποιος σε θυμάται
      ή όταν κάποιος ξαφνικά εμφανίζεται
     σε αυτό το μέρος του ευρύτερου όλου,
        που το σημείο του ο χρόνος περνά 
             στην ολική μου λεπτομέρεια.

               Κλέβεις τα αισθήματα μου,
               μα εδώ κοντά είσαι απόψε,
                μπαίνεις στη σκέψη μου,
                κι όμως ακόμα είμαι εδώ...

                       . . . Μ Ε Ι Ν Ε . . .
                          Μείνε, μείνε...

          Να με κοιτάζεις, θέλω, όπως εγώ...
                           Μείνε, μείνε..
        Όμως ανήκεις στο δικό μου ουρανό
        Όμως ανήκεις στο δικό μου ουρανό
                           Μείνε, μείνε.

         Είναι κάποιες στιγμές που απορώ,
           αν μετά τη περίεργη στάση σου,
             ένιωσες τι κρύβω στην ψυχή...
       Δεν υπάρχει, νομίζω, καμιά φυλακή,
               που θα πρέπει να θυμάσαι,
           ή πώς θα πρέπει να αισθάνεσαι
      σ' αυτό το μέρος του ευρύτερου όλου,
        που το σημείο του ο χρόνος περνά 
             στην ολική μου λεπτομέρεια. 

               Κλέβεις τα αισθήματα μου,
               μα εδώ κοντά είσαι απόψε,
                μπαίνεις στη σκέψη μου,
                κι όμως ακόμα είμαι εδώ...

                      . . . Μ Ε Ι Ν Ε . . .
                         Μείνε, μείνε...

         Να με κοιτάζεις, θέλω, όπως εγώ...
                         Μείνε, μείνε...
       Όμως ανήκεις στο δικό μου ουρανό.
       Όμως ανήκεις στο δικό μου ουρανό...
                          Μείνε, μείνε.

               Πες μου τι θέλεις τι ζητάς;
                        Τελείωσε η ώρα...
                   Ακόμη ένα ψέμα σου
                      και τα διαλύω όλα...
             Αν θες να μείνεις δίπλα μου,
                      τελείωσε ο χρόνος...
                 Σε ένα βλέμμα ζωντανό,
                   δεν κρύβεται ο φόβος. 

                          Μείνε, μείνε...
         Να με κοιτάζεις, θέλω, όπως εγώ...
               Μείνε, μείνε, όμως ανήκεις...
                    Στο δικό μου ουρανό.
      Όμως ανήκεις στο δικό μου ουρανό.

                      . . . Μ Ε Ι Ν Ε . . .
                          Μείνε, μείνε...

          Να με κοιτάζεις, θέλω, όπως εγώ...
                          Μείνε, μείνε.
                               Όμως...
            Ανήκεις στο δικό μου ουρανό.
                               Όμως...
                   Ανήκεις στο δικό μου...
                              Oυρανό. 

Στο τραγούδι μου «ΜΕΙΝΕ» και μαζί μου 1 γίνε.