Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

6/9/11

Όταν χάνεις την ψυχραιμία σου, δεν ευθύνεσαι μόνο εσύ, αλλά εκείνοι που ξεχνούν να σε αγαπούν στα δύσκολα. (Πέτρος Δημούλιας)

Δεν μπορώ να καταλάβω 
πως εμείς είμαστε χώρια, 
δεν μπορώ να το πιστέψω 
και έχω τόση στεναχώρια.
Τι σε έκανε να νιώσεις
πως εγώ δεν σ' αγαπάω;
Μην ακούς τι λένε οι άλλοι 
ώρες δύσκολες περνάω...
Και θα κάνω ότι μπορώ 
να σε κάνω ευτυχισμένη 
φτάνει να με εμπιστευτείς 
και μην νιώθεις τρομαγμένη. 
Στο ταξίδι της ζωής βρήκα 
το χαμόγελό σου και αυτό
μην μου στερείς για να 
είμαι ο άνθρωπος σου.

Έλα τώρα και μη μου αλλάζεις 
πια τα δεδομένα... Νιώθω έντονα
να χάνεσαι ξανά χωρίς εμένα.
Έλα τώρα μην αργούμε, πάμε 
να αγαπηθούμε... Κι ας βρεθούμε
έστω λίγο ΕΛΑ ΤΩΡΑ πριν να φύγω.
Έλα τώρα και μη μου αλλάζεις 
πια τα δεδομένα... Νιώθω έντονα
να χάνεσαι ξανά χωρίς εμένα.
Έλα τώρα μην αργούμε, πάμε 
να αγαπηθούμε... Κι ας βρεθούμε
έστω λίγο ΕΛΑ ΤΩΡΑ πριν να φύγω.

Δεν μπορώ να καταλάβω 
μερικές φορές τι έχεις...
Ίσως να σε βασανίζουν 
οι περίεργες οι σκέψεις.
Τι σε έκανε να νιώσεις
πως εγώ δεν σ' αγαπάω;
Έλα μες στην αγκαλία μου
να σου δείξω τι ζητάω...
Και θα κάνω ότι μπορώ 
να σε κάνω ευτυχισμένη 
φτάνει να με εμπιστευτείς 
και μην νιώθεις τρομαγμένη. 
Στο ταξίδι της ζωής βρήκα 
το χαμόγελό σου και αυτό
μην μου στερείς για να 
είμαι ο άνθρωπος σου.

Τίτλος Τραγουδιού: Έλα τώρα 

Υ.γ: Κάθε παρελθόν ανήκει 
στον πρόλογο για το μέλλον