Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

6/9/11

Κάθε τραγούδι γίνεται μαγικό, αφού βιώσεις στον στίχο την «επιτυχία».(Πέτρος Δημούλιας)

  Όταν ένα κομμάτι ξεφύγει από τα 
επίκαιρα σουξέ, τότε ίσως έχει αξία...

        Πάλι γύρω μου γυρνά ένα 
      δικό σου χάδι, στη φαντασία    
    βρίσκομαι πάλι αυτό το βράδυ.
                Δεν είμαι μόνος... 
       Η ύπαρξη μου σε αναζητάει.
         Μια αγάπη δεν τελειώνει 
         έτσι απλά, μια αγάπη δεν
             τελειώνει έτσι απλά.
       Ας κουρδίσω τα μικρόφωνα 
     με τα ηχεία τέρμα, στης ψυχής
         μου το πεντάγραμμο που 
                έγραψα για σένα.
        
         Μια ολόκληρη ορχήστρα...
        Δεν μπορεί να με κρατήσει.
         Μια ολόκληρη ορχήστρα...
            Γιατί έχουμε χωρίσει.
         Μια ολόκληρη ορχήστρα...
        Το μπουκάλι σφραγισμένο.
         Μια ολόκληρη ορχήστρα 
          και να έρθεις περιμένω.

         Δεν μπορώ να σε ξεχάσω 
       με ένα αντίο, η καρδιά μου 
            έτσι κόβεται στα δύο.
                  Με τόσο πόνο...
                  Που να γυρνάς,
             που είναι το φιλί σου;
         Μια αγάπη δεν τελειώνει 
         έτσι απλά, μια αγάπη δεν
             τελειώνει έτσι απλά...
       Ας κουρδίσω τα μικρόφωνα 
     με τα ηχεία τέρμα, στης ψυχής
          μου το πεντάγραμμο που 
                έγραψα για σένα. 
          
             Τίτλος τραγουδιού:
        Μια ολόκληρη ορχήστρα

   Μετά από μια υπέροχη βραδιά
στο Νίκο Βέρτη στο Fantasia Live,
έγραψα και το αντίστοιχο κομμάτι.