Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

20/9/11

Ενδιαφέρον είναι να έχεις επίπεδο. (Πέτρος Δημούλιας)

Τόσες μέρες είσαι μέσα στη σιωπή...
Στο τηλέφωνο δεν δίνεις σημασία.
Και όλο σκέφτομαι αν σου μείνε ψυχή
που δεν έχω πια για σένα ούτε αξία...
Δεν σε νοιάζουνε τα συναισθήματά 
μου, μα οι άνθρωποι δεν γίνονται    
εχθροί, όταν νιώσεις την ανάγκη 
να μ' ακούσεις, τότε εσύ θα βγεις 
απ' την καταστροφή. Άκου με
που σου μιλάω πάρε μ' αγκαλιά,
με τα χέρια σταυρωμένα δεν
θα πας μπροστά, κοιτά με που 
σε κοιτάζω και έλα πιο κοντά... 
Πες μου μόνο ότι με θέλεις 
στη ζωή σου οριστικά.
Δεν θα χωρίσουμε ποτέ,
δεν θα χωρίσουμε ποτέ...

Τόσες μέρες είσαι μέσα στη σιωπή...
Και νομίζεις ότι χάνονται τα πάντα.
Μα είμαι δίπλα σου την κάθε σου
στιγμή για να φέρνω σε εσένα τη
λιακάδα. Αν πιστέψεις σε εμένα 
μην φοβάσαι σαν τον άνεμο μαζί
σου θα γυρνώ... Στην πορεία της
ζωής μας συνεχίζει μια καρδιά 
που θα χωράει και τους δυο.
Άκου με που σου μιλάω 
πάρε μ' αγκαλιά, με τα χέρια 
σταυρωμένα δεν θα πας 
μπροστά, κοίτα με που σε 
κοιτάζω και έλα πιο κοντά... 
Πες μου μόνο ότι με θέλεις 
στη ζωή σου οριστικά.
Δεν θα χωρίσουμε ποτέ,
δεν θα χωρίσουμε ποτέ...

Τίτλος Τραγουδιού: 
Δεν θα χωρίσουμε ποτέ