Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποιές τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε να
γράφω όμως... Το βιβλίο περιέχει 77 θέματα
ανάπτυξης κειμένου εκ των οποίων υπάρχουν
και 28 +2 τραγούδια σε στίχους. Tα υπόλοιπα στο
βιβλίο μου με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
||(Α' Κύκλος) || Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας ™ ||

7/9/11

Κλείνω τα μάτια μου, η σκέψη μου κοντά σου, στον «ουρανό» που περπατήσαμε μαζί. (Δημούλιας Πέτρος)


    Μέσα στον κόσμο το δικό μου
         έχω εσένανε μωρό μου...
    Μέσα στον κόσμο το δικό μου 
                   ΕΓΩ ΘΑ ΖΩ
      ...δεν θέλω άλλες εξηγήσεις, 
        ούτε να ζω με αναμνήσεις.
           Θέλω εσένα για να έχω
            τη ζωή μου σε ρυθμό.
     Μέσα στον κόσμο το δικό μου
          έχω εσένανε μωρό μου...
     Μέσα στο κόσμο το δικό μου
                   ΕΓΩ ΘΑ ΖΩ
     ...από την μια προσποιούμαι
       όμως μαζί εμείς μπορούμε.
     Και ίσως βρούμε στην πορεία
      της καρδιάς μας το σφυγμό.

              Τίτλος τραγουδιού: 
    Μέσα στο κόσμο τον δικό μου