Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

7/9/11

Κλείνω τα μάτια μου, η σκέψη μου κοντά σου, στον «ουρανό» που περπατήσαμε μαζί. (Πέτρος Δημούλιας)

             Κάθε στιγμή κάθε λεπτό 
             εγώ για σένα θα' μαι εδώ..
             Με την αγάπη μας μπορώ 
               τα πάντα να ονειρευτώ..
                Σε έψαχνα μια ζωή για
                 να την ζήσουμε μαζί..
                Για μένα είσαι η φωνή
               που πάντα θα με οδηγεί
              Δωσ' μου το χέρι σου και
              κάνε μια ευχή να' ναι για
         μένα η πιο μεγάλη μας στιγμή.

        Υ.γ: Κάθε ιστορία μου έχει αρχή 
        & τέλος. Γιατί ότι αρχίζει πρέπει
       να τελειώνει. Οι στιγμές γίνονται  
  αναμνήσεις και οι άνθρωποι μαθήματα.