Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

21/9/11

Όταν με βλέπεις να σε ερωτεύομαι δεν θέλω να με διακόπτεις.. (Πέτρος Δημούλιας)

   Όταν υποτιμάς εξαρχής την νοημοσύνη 
του άλλου υπερεκτιμώντας την ικανότητα 
    του εαυτού σου είναι πολύ αισιόδοξο.
    Το αρνητικό για κάποιον είναι να μην 
    καταλάβει ότι έχασε από την πρώτη 
    στιγμή το «Παιχνίδι» και στην ζωή τα 
    παιχνίδια είναι για τα μικρά παιδάκια...
       
« Ήρθες εσύ... Έτσι απρόσμενα μεσ΄ τη ζωή  
 μου. Μου' πες ο, τι θέλεις να σ' έχω μοναχά 
 δική μου. Αν είναι ψέμα σήκω φύγε για να 
    σε ξεχάσω. Θέλω να μείνω λίγο μόνος
μου για να μην σπάσω. Αν είσαι αγάπη που
   περνά, θέλω να φύγεις μακριά, δεν έχει 
 νόημα άλλο πια, να ακούω την καρδιά μου.

 Θεέ μου τι λέω ο τρελός φέρ' την εδώ κοντά 
    μου ίσως να έφταιξα και εγώ μέσα στη 
  μοναξιά μου. Θεέ μου τι λέω ο τρελός τα
     έχω εντελώς χαμένα μαζί της ένιωσα 
            αλλιώς γίναμε οι δυο μας ένα.

       Δεν μοιάζει καμιά με σένα, σε θέλω
     εδώ για μένα, δεν είσαι εσύ για λίγο..
                 Και θέλω να στο δείχνω
   Παράτα τα όλα κι έλα, να ζήσουμε λίγη 
            τρέλα, γιατί εγώ κορίτσι μου..
                       Με σένα ξαναζώ. 

   Ήρθες εσύ... Έτσι απρόσμενα μεσ΄ τη ζωή 
  μου. Μου πες ο, τι θέλεις να σ' έχω μοναχά 
δική μου. Αν είναι αλήθεια τώρα θα φοβάμαι 
   μη σε χάσω. Κι αν σου ανήκω τότε τίποτα 
  δεν θα αλλάξω. Αν είσαι αγάπη που περνά, 
    θέλω  να φύγεις μακριά, δεν έχει νόημα 
         άλλο πια, να ακούω την καρδιά μου.

Θεέ μου τι λέω ο τρελός φέρ' την εδώ κοντά 
    μου ίσως να έφταιξα και εγώ μέσα στη 
  μοναξιά μου. Θεέ μου τι λέω ο τρελός τα
     έχω εντελώς χαμένα μαζί της ένιωσα 
            αλλιώς γίναμε οι δυο μας ένα.

       Κι αν σε ρωτήσουνε καρδούλα μου
            πως τα περνάω πες τους ότι:
               Εγώ εσένα μόνο ΑΓΑΠΑΩ »

                      Τίτλος Τραγουδιού: 
               Δεν μοιάζει καμιά με σένα