Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

26/12/11

Τα δώρα είναι γι αυτούς που αγάπησαν τα μάτια σου. (Πέτρος Δημούλιας)

                 Έφυγες.. Και όλα είναι κενά
                 Άφησες.. Εσύ σημάδια πολλά
                Ξέχασες.. Εσύ αλήθεια να πεις
      Πως μπορείς.. Πες μου εσύ πως μπορείς;

   Ετοιμάσου.. Ετοιμάσου & θα έρθει η σειρά σου
Ξέρεις τι σε περιμένει μην το παίζεις κουρασμένη

      Ομορφιά μου.. Καρδούλα μου γλυκιά μου
      Ψυχή μου & χαρά μου.. Μαζί σου χάνομαι
      Ομορφιά μου.. Καρδούλα μου γλυκιά μου
       Ψυχή μου & χαρά μου.. Αυτό αισθάνομαι

            Στάθηκες.. Χωρίς κουβέντα να πεις
                 Ήθελες.. Μόνο να επιβληθείς
                Έδειξες.. Μόνο εικόνες φυγής
      Πως μπορείς.. Πες μου εσύ πως μπορείς;

   Ετοιμάσου.. Ετοιμάσου & θα έρθει η σειρά σου
Ξέρεις τι σε περιμένει μην το παίζεις κουρασμένη

              Τίτλος Τραγουδιού: Ομορφιά μου

    Υ.γ: Όταν ξέρεις ποιός είμαι δεν χρειάζεσαι 
    υποδείξεις... Το στυλ είναι ένας πολύ απλός 
           τρόπος για να πεις αυτά που θέλεις!