Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

22/12/11

Έχει κάτι φίρμες το Facebοok... Τους κάνεις Like και νομίζουν ό,τι τους πετάς λουλούδια. (Πέτρος Δημούλιας)

Φατσολόγιο... Έγιναν όλοι γνωστοί και φίλοι.
Κάποιοι έχουν μπερδέψει την οικειότητα του
χιούμορ με την απρόσωπη επικοινωνία. 
Όταν βλέπω την ένδειξη LIKE μου ανεβαίνει 
το αίμα στο κεφάλι, διότι LIKE σου κάνουν: 
Oι φίλοι σου, οι εικονικοί φίλοι σου, άνθρωποι 
με αισθήματα, άνθρωποι με προσχήματα, 
οι συνεργάτες σου, οι θαυμαστές σου, οι άσχετοι,
οι σχετικοί. Άνθρωποι είναι όλοι ή μήπως δεν είναι; 
Ο καθένας κυκλοφορεί στο χέρι ως επέκταση της 
παλάμης, ευάλωτος στη μοναξιά, στη δυστυχία, 
στη ρουτίνα, τη μιζέρια, το ψώνιο, τη φιγούρα. 
Άσε που μερικοί  προσπαθούν να σε ψυχολογήσουν
από τα κοινωνικά δίκτυα ή να σε δυσφημήσουν
με ένα τρόπο τόσο αόρατο, γιατί οι σχέσεις είναι
δύσκολες επειδή οι συζητήσεις γίνανε μηνύματα. 
Αλλάξαμε εμείς ή άλλαξαν οι άλλοι τελικά;
Δυστυχώς δεν είναι εύκολο να μπορείς να
ψυχολογήσεις τον καθένα σήμερα στο
Τι είναι; Ποιός είναι; Τι θέλει; Τι ψάχνει;
Ζει την ζωή σου γράφοντας γι αυτή ή εκείνη;
Έχει παραισθήσεις ζώντας στην πραγματική
εικονικότητα; Όπως και να έχει αν δεν είσαι
ο εαυτός σου, είσαι απλά δυστυχισμένος
Αν θέλετε ψυχολόγο λοιπόν να μου πείτε 
να πάμε μαζί, να δούμε ποιος είναι πιο τρελός.
Βάλτε λοιπόν και λίγο ΧΡΩΜΑ στη ζωή σας...