Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

13/12/11

'Ολα είναι μια «βόλτα».. (Πέτρος Δημούλιας)

                                                  ( + )

                           ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ [ [ [ ΜΕΝΕΙ ] ] ] . . . 

                Όλα είναι μια βόλτα, πριν να σου γυρίσει,
               άσε τα πειράματα, να βγούμε απ'την κρίση.
                    Όλα είναι μια βόλτα... Όλα μια βόλτα.
              Έρωτα μου πρόστυχε δεν είσαι όπως πρώτα.
                 Ο καλός δεν είναι ηλίθιος και εγώ δεν έχω 
                  χρόνο για τα απωθημένα σου αγάπη μου.
                     Τα κακά παιδιά δεν τελειώνουν ποτέ
                 και ο εγωισμός καταστρέφει τις αγάπες.