Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

12/12/11

Επεισόδια ποτέ δεν χάνω, δημιουργώ τα γεγονότα επεισοδιακά και ουσιαστικά.. (Πέτρος Δημούλιας)

            Μου λες δεν έχω τρόπους 
         να δίνω την στοργή, μου λες
        οτι μαζί μου δεν θέλεις επαφή.
          Εγώ δεν περιμένω να πεις κι 
             άλλα πολλά κλείσε λοιπόν 
          το στόμα και δώσε μου φιλιά.

                 Όσο με χτυπάς λιώνω..
              Το κορμί μου δεν νιώθω
                Δεν αντέχω πια φτάνει
              Πες μου τι σου έχω κάνει
                Όσο με χτυπάς λιώνω..
                   Λίγο λίγο τελειώνω
                  Όμως η πληγή τώρα
                  Σε θυμίζει κάθε ώρα

               Μου λες δεν θέλεις πάλι
             να είμαστε μαζί με έκανες
              να νιώσω περίεργα πολύ.
             Δεν ξέρω τι συμβαίνει δεν
             ζήτησα πολλά ήθελα να σε
             πάρω μονάχα μια αγκαλιά

                 Όσο με χτυπάς λιώνω..
              Το κορμί μου δεν νιώθω
                Δεν αντέχω πια φτάνει
              Πες μου τι σου έχω κάνει
                Όσο με χτυπάς λιώνω..
                   Λίγο λίγο τελειώνω
                  Όμως η πληγή τώρα
                  Σε θυμίζει κάθε ώρα
          
           Όλα  τα άστρα  του ουρανού
         σαν χάδι μες τη νύχτα έκαναν
          κύκλο στην αρχή στου έρωτα
           τα δίχτυα εδώ που σβήνει το
           όνειρο και το μυαλό θολώνει
             αφήνω στην καρδούλα μου
                   να πάρει το τιμόνι.

                 Όσο με χτυπάς λιώνω..
              Το κορμί μου δεν νιώθω
                Δεν αντέχω πια φτάνει
              Πες μου τι σου έχω κάνει
                Όσο με χτυπάς λιώνω..
                   Λίγο λίγο τελειώνω
                  Όμως η πληγή τώρα
                  Σε θυμίζει κάθε ώρα

                 Όσο με χτυπάς λιώνω..

      Τίτλος τραγουδιού: Όσο με χτυπάς

           Υ.γ: Η απουσία είναι ο βαθμός
                 μηδέν της επιστροφής.