Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

6/1/12

Δεν θέλω να μου πεις πολλά για να σε πιστέψω, θέλω να μου πεις λίγα για να σε καταλάβω. (Πέτρος Δημούλιας)

Έχουν μπερδευτεί οι ζωές των ανθρώπων
Ξεκαθάρισε από την αρχή το τι θες, 
μην κουράζεις τους άλλους, τα θολά τοπία
δεν αρέσουν σε κανέναν.. Πίστεψε με
Και όταν αποφασίσεις τι ακριβώς
είσαι πες το, εγώ σε έχω μάθει... 
Στην πρώτη εντύπωση δεν έχεις 
δεύτερη ευκαιρία στο προφανές.
Δεν μπορείς να περιορίζεις τον άλλον.
Πρέπει να σέβεσαι και τον άλλον και 
τον εαυτό σου σε αυτά που δίνεις...
Αν πραγματικά αξίζει να δώσεις κάτι.
Έχω μάθει να  μην κρύβομαι πίσω
από το δάκτυλο μου γιατί δεν 
φοβάμαι την παρουσία σου.