Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποιές τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε να
γράφω όμως... Το βιβλίο περιέχει 77 θέματα
ανάπτυξης κειμένου εκ των οποίων υπάρχουν
και 28 +2 τραγούδια σε στίχους. Tα υπόλοιπα στο
βιβλίο μου με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
||(Α' Κύκλος) || Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας ™ ||

24/1/12

Eίναι ωραίο το παιχνίδι σου, αλλά δυστυχώς «Κυρίαρχος» είμαι μόνο εγώ...................... (Δημούλιας Πέτρος)

       « Εξήντα δεύτερα καιρό γυρίζω 
          πάλι πίσω, στην αγκαλιά σου 
       θα χαθώ, ποτέ δεν θα σ'αφήσω...
         Εξήντα δεύτερα καιρό αφήνω
          στην ζωή σου, όλοι οι δρόμοι 
        οδηγούν και πάλι στο κορμί σου.

          Παίζεις εσύ, παίζω και εγώ...
            Γιατί να παίζουμε κρυφτό;
            Γιατί να παίζουμε κρυφτό;
       Παίζεις εσύ... Μα παίζω και εγω.

         Εξήντα δεύτερα καιρό γυρίζω 
          πάλι πίσω, στην αγκαλιά σου 
        θα χαθώ, ποτέ δεν θα σ'αφήσω...
         Εξήντα δεύτερα καιρό αφήνω
          στην ζωή σου, όλοι οι δρόμοι 
        οδηγούν και πάλι στο κορμί σου.
               Εξήντα δεύτερα καιρό...
            ΕΞΗΝΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙΡΟ
              
              Παίζεις εσύ, παίζω και εγώ...
                 Όμως εσένα κυνηγώ
                 Όμως εσένα κυνηγώ 
               Γιατί με έκοψες στα δυό...
         Μα θέλω την καρδιά μου πίσω.

         Εξήντα δεύτερα καιρό γυρίζω 
          πάλι πίσω, στην αγκαλιά σου 
        θα χαθώ, ποτέ δεν θα σ'αφήσω...
         Εξήντα δεύτερα καιρό αφήνω
         στην ζωή σου, όλοι οι δρόμοι 
       οδηγούν και πάλι στο κορμί σου.
                Εξήντα δεύτερα καιρό...
             ΕΞΗΝΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙΡΟ »
      
    Τίτλος τραγουδιού: Εξήντα δεύτερα