Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

24/1/12

Eίναι ωραίο το παιχνίδι σου, αλλά δυστυχώς «Κυρίαρχος» είμαι μόνο εγώ................. (Πέτρος Δημούλιας)

       « Εξήντα δεύτερα καιρό γυρίζω 
          πάλι πίσω, στην αγκαλιά σου 
       θα χαθώ, ποτέ δεν θα σ' αφήσω...
         Εξήντα δεύτερα καιρό αφήνω
          στην ζωή σου, όλοι οι δρόμοι 
        οδηγούν και πάλι στο κορμί σου.

          Παίζεις εσύ, παίζω και εγώ...
            Γιατί να παίζουμε κρυφτό;
            Γιατί να παίζουμε κρυφτό;
       Παίζεις εσύ... Μα παίζω και εγώ.

         Εξήντα δεύτερα καιρό γυρίζω 
          πάλι πίσω, στην αγκαλιά σου 
        θα χαθώ, ποτέ δεν θα σ' αφήσω...
         Εξήντα δεύτερα καιρό αφήνω
          στην ζωή σου, όλοι οι δρόμοι 
        οδηγούν και πάλι στο κορμί σου.
               Εξήντα δεύτερα καιρό...
            ΕΞΗΝΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙΡΟ
              
              Παίζεις εσύ, παίζω και εγώ...
                 Όμως εσένα κυνηγώ
                 Όμως εσένα κυνηγώ 
               Γιατί με έκοψες στα δυο...
         Μα θέλω την καρδιά μου πίσω.

           Εξήντα δεύτερα καιρό γυρίζω 
           πάλι πίσω, στην αγκαλιά σου 
         θα χαθώ, ποτέ δεν θα σ' αφήσω...
          Εξήντα δεύτερα καιρό αφήνω
           στην ζωή σου, όλοι οι δρόμοι 
       οδηγούν και πάλι στο κορμί σου.»
      
   Τίτλος τραγουδιού: Εξήντα δεύτερα

           Υ.γ: Μην αναλύεις τα πάντα
                      χάνεται η μαγεία