Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

23/1/12

Sex... Για να πας μπροστά, κάποιος πρέπει να σε σπρώξει από πίσω με «άποψη». (Πέτρος Δημούλιας)

    Άκου καλά τι θα σου πω λοιπόν για μένα
      Εγώ δεν είμαι ούτε μοιάζω με κανένα
          Μην προσπαθήσεις και τολμήσεις..
                         Να μ' αλλάξεις 
      Γιατί να ξέρεις μια μέρα θα με χάσεις
       Δεν μπορώ να βρω ούτε να σκεφτώ..
                          Τι εσύ θα πεις

            Ζήσε το σήμερα ξέχνα το χθες..
            Κάνε τα πάντα και όχι μην λες
           Έλα μαζί μου.. Μην αδιαφορείς
         Και χάρισε μου αυτό που μπορείς
            Ζήσε το σήμερα ξέχνα το χθες..
            Κάνε τα πάντα και όχι μην λες
             Όλος ο κόσμος μου είσαι εσύ..
            Και σε λατρεύω εγώ πιο πολύ

  Σου έχω πει τα θέλω όλα δεν με νοιάζει..      
     Ούτε καταλαβαίνω πια τι σε πειράζει.. 
  Έχω τη φλόγα πάντα μέσα στο μυαλό μου 
  Και την σκορπάω μόνο για τον εαυτό μου..
        Δεν μπορώ να βρω ούτε να σκεφτώ..
                          Τι εσύ θα πεις

      Τίτλος τραγουδιού: Ζήσε το σήμερα

      Υ.γ: Έβγαλα για λίγο τα γυαλιά για να
   σας βλέπω.. Το θέμα είναι να πείσουμε τις
γυναίκες ότι η γκρίνια προκαλεί κυτταρίτιδα
           Άλλο τι σκέφτεσαι.. Άλλο τι λες..
              Άλλο τι θες.. Άλλο τι κάνεις..
       Τουλάχιστον εγώ έχω ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ