Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

10/1/12

Γοητεία είναι να ζεις χωρίς να μετανιώνεις αυτά που εκφράζεις & να αγαπάς χωρίς να δικαιολογείσαι. (Πέτρος Δημούλιας)

       Μου' πες εχτές δεν θες να σε
      πιέζω και ξαφνικά μου κόβεις
      τα φτερά... Εγώ μαζί σου θέλω
     να πετάξω όμως δεν έχω καμία
      σιγουριά. Με αποφεύγεις όταν
   σε ζητάω τι να κάνω πες μου πια.

  Νύχτες με πόνο, μέρες με ψέματα..
Φεύγουν οι ώρες άδεια τα βλέμματα
      Όλα αλλάξαν τριγύρω ξαφνικά
     Ήρθες εδώ μα συνέχεια χάνεσαι
Και με τη μάσκα σου παραμυθιάζεσαι
   Είσαι μονάχα μια άρρωστη καρδιά

     Αυτό το βράδυ θέλω να ξεχάσω
      ό, τι κακό με κάνεις να σκεφτώ.
     Αδιαφορείς σε ό,τι κι αν σου λέω
        ούτε μπορώ να σε ονειρευτώ.
      Με αποφεύγεις όταν σε ζητάω 
              τι να κάνω πες μου πια.

 Τίτλος τραγουδιού: Άρρωστη καρδιά

       Υ.γ: Διαβάζω μόνο τις σκέψεις..
            Εκεί δεν χρειάζομαι γυαλιά.
    Όταν βγεις από την κλειδαρότρυπα
  που σε έμαθαν να ζεις θα καταλάβεις
           ότι είσαι και εσύ υπεύθυνος
                για την κατάσταση σου.