Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποιές τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε να
γράφω όμως... Το βιβλίο περιέχει 77 θέματα
ανάπτυξης κειμένου εκ των οποίων υπάρχουν
και 28 +2 τραγούδια σε στίχους. Tα υπόλοιπα στο
βιβλίο μου με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
||(Α' Κύκλος) || Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας ™ ||

10/1/12

Γοητεία είναι να ζεις χωρίς να μετανιώνεις αυτά που εκφράζεις και να αγαπάς χωρίς να δικαιολογείσαι. (Δημούλιας Πέτρος)

     Μου' πες εχτές δεν θες να σε
    πιέζω και ξαφνικά μου κόβεις
    τα φτερά... Εγώ μαζί σου θέλω
   να πετάξω όμως δεν έχω πλέον
    σιγουριά. Με αποφεύγεις όταν
         σε ζητάω τι να κάνω πια...

     Κάτι δυνατό... να μας φτιάχνει 
        το μυαλό μας θέλουμε κι οι 
       δυό που να είναι και δικό μας.
        Κάτι δυνατό να μας δείχνει
        την αγάπη και εγώ γι' αυτό
            θα τα κάνω όλα στάχτη.
           Κάτι δυνατό να μας λέει
       δεν πειράζει και στον πανικό 
            την ζωή μας να αλλάζει.
            Κάτι δυνατό που να λέει
         χαμογέλα και μες τον θυμό 
        να μας φτάνει ως την τρέλα.

     Αυτό το βράδυ θέλω να ξεχάσω
      ότι κακό με κάνεις να σκεφτώ.
    Αδιαφορείς σε ότι κι αν σου λέω
     πως θες να είμαι τότε εγώ καλά...
     Με αποπαιρνεις δίχως να αξίζω
                 ούτε μία ΑΓΚΑΛΙΑ

     Κάτι δυνατό... να μας φτιάχνει 
        το μυαλό μας θέλουμε κι οι 
       δυό που να είναι και δικό μας.
        Κάτι δυνατό να μας δείχνει
        την αγάπη και εγώ γι' αυτό
            θα τα κάνω όλα στάχτη.
           Κάτι δυνατό να μας λέει
       δεν πειράζει και στον πανικό 
            την ζωή μας να αλλάζει.
            Κάτι δυνατό που να λέει
         χαμογέλα και μες τον θυμό 
        να μας φτάνει ως την τρέλα.

      ΚΑΤΙ ΔΥΝΑΤΟ...
                                ΚΑΤΙ ΔΥΝΑΤΟ...

     Κάτι δυνατό... να μας φτιάχνει 
        το μυαλό μας θέλουμε κι οι 
       δυό που να είναι και δικό μας.
        Κάτι δυνατό να μας δείχνει
        την αγάπη και εγώ γι' αυτό
            θα τα κάνω όλα στάχτη.
           Κάτι δυνατό να μας λέει
       δεν πειράζει και στον πανικό 
            την ζωή μας να αλλάζει.
            Κάτι δυνατό που να λέει
         χαμογέλα και μες τον θυμό 
        να μας φτάνει ως την τρέλα.
                 

    Τίτλος τραγουδιού: Κάτι δυνατό