Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

20/2/12

Αξία έχει για μένα, η τρέλα που έχεις στα μάτια σου, όταν κοιτάζεις τα μάτια μου. (Πέτρος Δημούλιας)

                     Έκανα λάθη.. Το παραδέχομαι
                        Δεν ήμουν δίπλα σου πολύ
                     Και δεν κατάφερα να γίνομαι
                           Το τέλειο κάθε στιγμή
                      Μόνο εσένα.. Εμπιστεύτηκα
                       Σε κάποια πράγματα μικρά
                        Και η ζωή μου συνεχίζεται
                            Απλά και καθημερινά

                       Η θέση μου είναι ξεκάθαρη..
                Εσύ δεν ήσουν αδιάφορη για μένα 
                    Μαζί σου πάλι θα γιατρεύομαι
                             Κι ας μην το δέχομαι 
                        Ότι θα είμαι εγώ για σένα
                       Η θέση μου είναι ξεκάθαρη..
                Εσύ δεν ήσουν αδιάφορη για μένα 
                    Μαζί σου πάλι θα γιατρεύομαι
                               Εσένα σκέφτομαι
                     Και δεν με νοιάζει για κανένα
                     
                    Έκανα λάθη.. Το παραδέχομαι
                            Είχα πολύ ερωτευτεί
                        Όμως κατάλαβα τι ήθελες
                          Και τι σκεφτόσουνα εσύ
                      Μόνο εσένα.. Εμπιστεύτηκα
                       Σε κάποια πράγματα μικρά
                       Και η ζωή μου συνεχίζεται
                            Απλά και καθημερινά

                             Τίτλος Τραγουδιού:
                     Η θέση μου είναι ξεκάθαρη
   
   Υ.γ: Αν καταλάβεις πως λειτουργεί μία κούπα με
    καφέ θα καταλάβεις πως λειτουργεί το σύμπαν.
     Τα μικρά δείχνουν τα μεγάλα, όταν τα βλέπεις
      και χάνεσαι. Όλα είναι φτιαγμένα από το ίδιο
          πράγμα αλλά διαφέρουν στην ποιότητα..
                   Όποιος σε θυμώνει, σε ελέγχει.