Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

24/2/12

Φλερτ... Σου λέω αυτό που θες, χαλάω εγώ χατίρι; 'Όταν μιλήσω όμως, μην τρομάξεις. (Πέτρος Δημούλιας)

           Ό, τι και να μου πεις, εγώ πιστεύω
               μόνο στην άμεση επικοινωνία...
              Κανείς δεν είναι τέλειος μέχρι
           τη στιγμή πού θα τον ερωτευτείς!
          Το δήθεν ενδιαφέρον σε ψεύτικους 
            ανθρώπους, αξίζει όσο αξίζει το
               πραγματικό στους αληθινούς...
             Μην ψάχνεις σε ποια κατηγορία
          ανήκεις, αν δεν μπορείς να νιώσεις.
             Δεν φοβάμαι να είμαι δίπλα σου,
                  φοβάμαι μην σε πληγώσω...
                  ...δεν θέλω να με φοβάσαι,
                         θέλω να με σέβεσαι,
                   η εκτίμηση είναι ο τρόπος
                            που μου φέρεσαι.
                         Γιατί ο πόνος θέλει...
                              Τον τρόπο του.
                    ...αν είναι καλός ο τρόπος 
                    ταυτόχρονα γίνεται «χάδι».
                 Βαρέθηκα να δίνω συμβουλές,
              φερθείτε αυθόρμητα χωρίς φόβο 
                    στον τρόπο επικοινωνίας
         δεσμεύοντας τις αυθεντικές επιδόσεις 
            με ερωτική συμπάθεια και χιούμορ...
          Έχω πολύ ωραίο χαμόγελο για να μου
        το στερήσεις, άλλωστε δεν θέλω να με
           θαυμάσεις, θέλω να σε συγκλονίσω.!
          ΣΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ TΗΝ ΚΛΕΨΥΔΡΑ

           « Δεν ξέρω ούτε καν το όνομα σου
             Δεν ξέρω ούτε καν το άρωμα σου
         Δεν ξέρω πού γυρνάς εσύ που φτάνεις
           Δεν ξέρω αν μπορείς κάτι να κάνεις
             Αν εσύ δεν μπορείς μια κουβέντα 
                     να πεις δεν θα φταίω εγώ
   
                       Όλα στο κόκκινο απόψε..
               Που δεν μπορώ να έρθω να σε δω
                   Οι δρόμοι κόπηκαν και νιώσε 
                  Αν η καρδιά μου ξάπλωσε εδώ
                  Μόνος μου είμαι μες τη νύχτα 
                   και στο σκοτάδι σε αναζητώ
                        Όλα στο κόκκινο απόψε..
                 Κι αν με μισείς εγώ θα σε ζητώ

              Δεν ξέρω ούτε καν το άγγιγμα σου
            Δεν ξέρω ούτε καν την αγκαλιά σου
             Δεν ξέρω ούτε καν εσύ που μένεις
               Δεν ξέρω ούτε καν τι περιμένεις
               Αν εσύ δεν μπορείς μια κουβέντα
                      να πεις δεν θα φταίω εγώ »

           Τίτλος τραγουδιού: Όλα στο κόκκινο