Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποιές τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε να
γράφω όμως... Το βιβλίο περιέχει 77 θέματα
ανάπτυξης κειμένου εκ των οποίων υπάρχουν
και 28 +2 τραγούδια σε στίχους. Tα υπόλοιπα στο
βιβλίο μου με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
||(Α' Κύκλος) || Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας ™ ||

18/2/12

Τετ α Τετ... Όταν εσύ πήγαινες, εγώ ερχόμουν, κάπου εκεί «γνωριστήκαμε». (Δημούλιας Πέτρος)

    Μου φτάνει να βλέπω αυτό το προσωπάκι...
        Να είναι κοντά μου και μέσα στο μυαλό.
     Το ξέρω καρδιά μου πως θα την βρω την
 άκρη και ψάχνω στα αστέρια δικό μας ουρανό.
    Ξυπνάς τις αισθήσεις μου σε θέλω κορίτσι
      μου που είσαι ψυχή μου  ανάσα ζωή μου.

     Μες το διαμέρισμα γυρίζει τ' άρωμα σου
    και κάνω κύκλους για να δω αν είσαι εδώ..
          Στο μαξιλάρι έχει κάτσει η σκιά σου
        με το κραγιόν να έχει μείνει ζωντανό.
     Μες το διαμέρισμα γυρίζει τ' άρωμα σου
            και περιμένω ένα χάδι τρυφερό..
    Σε ένα χαρτάκι έχεις γράψει τ' όνομα σου
           με μια αφιέρωση και ένα ΣΑΓΑΠΩ.
                           Και ένα ΣΑΓΑΠΩ.....

    Μου φτάνει να βλέπω αυτό το προσωπάκι...
     Και μπαίνω μαζί του πάλι στον πειρασμό.
      Το ξέρω καρδιά μου οτι με ψάχνεις πάλι
        στο σπίτι δεν είμαι και στο τηλέφωνο.
   Ξυπνάς τις αισθήσεις μου και μες το μεθύσι
        μου σε θέλω δική μου ανάσα ζωή μου.

     Τίτλος τραγουδιού: Μες το διαμέρισμα

      Υ.γ: Όπου κι αν πας, βρίσκεσαι εκεί που
      είναι το μυαλό σου. Μερικοί άνθρωποι
    γεννήθηκαν για να σκορπίζουν χαμόγελα,
             οι υπόλοιποι είναι κουραστικοί.
              Δεν φταίει η οικονομική κρίση, 
   φταίει μόνο η παρακμή των  ανθρώπων σε
   όλα  τα επίπεδα. Τα νούμερα με υποθέσεις
             δεν ανεβάζουν την τηλεθέαση.