Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

18/2/12

Τετ α Τετ... Όταν εσύ πήγαινες, εγώ ερχόμουν, κάπου εκεί «γνωριστήκαμε». (Πέτρος Δημούλιας)

                Τα νεύρα μου είναι τσατάλια..
               Και το μυαλό μου μαύρα χάλια
                Μέσα στο σπίτι μου γυρίζω..
                   Χωρίς να ξέρω τι αγγίζω
                     Δεν έχει νόημα κανένα..
                   Αφού εγώ δεν έχω εσένα
               Πόσο θα αντέξω δεν γνωρίζω
                    Γιατί δεν με αναγνωρίζω

      Μες το διαμέρισμα γυρίζει τ' άρωμα σου
     και κάνω κύκλους για να δω αν είσαι εδώ..
           Στο μαξιλάρι έχει κάτσει η σκιά σου
         με το κραγιόν να έχει μείνει ζωντανό.
      Μες το διαμέρισμα γυρίζει τ' άρωμα σου
             και περιμένω ένα χάδι τρυφερό..
     Σε ένα χαρτάκι έχεις γράψει τ' όνομα σου
            με μια αφιέρωση και ένα ΣΑΓΑΠΩ.
                           Και ένα ΣΑΓΑΠΩ...

                      Δεν έχω όρεξη καμία..
                      Ταξίδι μου η δυστυχία
                     Έχω πολύ αγανακτήσει..
                   Απ' το ποτό και το μεθύσι
                     Δεν έχει νόημα κανένα..
                   Αφού εγώ δεν έχω εσένα
               Πόσο θα αντέξω δεν γνωρίζω
                    Γιατί δεν με αναγνωρίζω 

      Τίτλος τραγουδιού: Μες το διαμέρισμα

    Y.γ: Όπου κι αν πας βρίσκεσαι εκεί που είναι
   το μυαλό σου. Μερικοί άνθρωποι γεννήθηκαν
     για να σκορπίζουν χαμόγελα, οι υπόλοιποι
   είναι κουραστικοί. Δεν φταίει η οικονομική
      κρίση.. Φταίει η παρακμή των ανθρώπων
   σε όλα τα επίπεδα. Τα νούμερα με υποθέσεις
               δεν ανεβάζουν την τηλεθέαση.