Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποιές τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε να
γράφω όμως... Το βιβλίο περιέχει 77 θέματα
ανάπτυξης κειμένου εκ των οποίων υπάρχουν
και 28 +2 τραγούδια σε στίχους. Tα υπόλοιπα στο
βιβλίο μου με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
||(Α' Κύκλος) || Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας ™ ||

19/2/12

Ανδρικός ρόλος... Στο δικό μου σενάριο έχω πάντα το σχέδιο β, γ, δ και όποιος αντέξει! (Δημούλιας Πέτρος)

     Σε πλήγωσα, γιατί με πόνεσες... Σε έδιωξα.
     Σε έκανα να με μισήσεις με τον τρόπο μου.
     ...αλλά σε κέρδισα, ήταν για το καλό σου!
        Εσείς που κάνετε πως δεν μας βλέπετε...
         Καλά κάνετε, γιατί ούτε εμείς θέλουμε
         να σας χαιρετίσουμε. Αν δεν ξέρετε να
          φέρεστε σαν άνδρες, πάντα γκόμενοι
    θα είστε. Εγώ αντέχω στην πιό σκληρή μου
     εξήγηση, δίνοντας ακόμα μία λύση και δεν
   υφίσταται ουδεμία ισότητα ή ΟΛΑ ή ΤΙΠΟΤΑ.