Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

19/2/12

Ανδρικός ρόλος... Στο δικό μου σενάριο έχω πάντα το σχέδιο β, γ, δ και όποιος αντέξει! (Πέτρος Δημούλιας)

       Σε πλήγωσα, γιατί με πόνεσες... Σε έδιωξα.
       Σε έκανα να με μισήσεις με τον τρόπο μου.
       ...αλλά σε κέρδισα, ήταν για το καλό σου!
          Εσείς που κάνετε πως δεν μας βλέπετε...
           Καλά κάνετε, γιατί ούτε εμείς θέλουμε
           να σας χαιρετίσουμε. Αν δεν ξέρετε να
          φέρεστε σαν γυναίκες, πάντα γκόμενες
      θα είστε. Εγώ αντέχω στην πιο σκληρή μου
       εξήγηση, δίνοντας ακόμα μία λύση και δεν
     υφίσταται ουδεμία ισότητα ή ΟΛΑ ή ΤΙΠΟΤΑ.
     
                   « Τόσο καιρό βλέπω πολλά..
                   Που με πληγώνουν γενικά
                      Έκανες πράγματα αλλά
                        Δεν υπολόγισες καλά
                        Τα λάθη ήταν αρκετά
                        Έχει ραγίσει η καρδιά
                            Μόνο συντρίμμια
                       Γέμισες τον εαυτό μου

            Κάτσε να σκεφτείς που έφταιξα εγώ..
            Θέλω να μου πεις αν θα σε ξαναδώ
               Δεν με αγαπάς καθόλου πια εσύ.
         Δεν αντέχω να γυρνάω με καρδιά μισή
           Κάτσε να σκεφτείς που έφταιξα εγώ..
            Θέλω να μου πεις αν θα σε ξαναδώ
              Δεν με αγαπάς καθόλου πια εσύ.     
                     Το μυαλό μου τριγυρίζει..
                            Πάλι απ' την αρχή

                    Τόσο καιρό βλέπω πολλά..
                   Που ξέχασες σε μια βραδιά
                      Τα λόγια είναι περιττά
                         Δίχως ουσία γενικά
                        Τα λάθη ήταν αρκετά
                        Έχει ραγίσει η καρδιά
                            Μόνο συντρίμμια
                      Γέμισες τον εαυτό μου »       

        Τίτλος Τραγουδιού: Κάτσε να σκεφτείς

  Υ.γ: Στην εργασία & στη χαρά.. Σε σκέφτομαι
          Από έρωτα δεν πέθανε κανείς όμως..
          Κανένας έρωτας δε σου πάει αν δεν 
     είναι όπως τον φαντάζεται η καρδιά σου.