Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποιές τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε να
γράφω όμως... Το βιβλίο περιέχει 77 θέματα
ανάπτυξης κειμένου εκ των οποίων υπάρχουν
και 28 +2 τραγούδια σε στίχους. Tα υπόλοιπα στο
βιβλίο μου με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
||(Α' Κύκλος) || Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας ™ ||

21/2/12

Με γεμίζει το «ΜΑΖΙ» δίπλα σου, όταν βρίσκομαι ξανά εγώ κοντά σου, θα σε κάνω να ξεχάσεις τ' όνομα σου......................... (Δημούλιας Πέτρος)


    Ό,τι φαντάστηκα περίμενα να έρθει,
      σαν ηλιαχτίδα που το τόξο οδηγεί,
    αυτή η πορεία τη ζωή μου ανατρέπει,
   αφού μου λείπεις κάθε μέρα πιο πολύ,
 οι αναμνήσεις μοιάζουν σκόρπιο ναυάγιο,
    που καθρεφτίζουν μια στάλα ωκεανό,
μέσα στις φλέβες το κορμί μου τόσο άδειο,
  γιατί με στέλνει σε ό,τι ψάχνω από καιρό.
      
    Θέλω να με φιλάς, θέλω να μ'αγαπάς,
   θέλω να είσαι η φωτιά μου κάθε βράδυ,
      θέλω να καίγομαι, θέλω να εύχομαι,
     να ζω στο όνειρο με το δικό σου χάδι.
                
      Ό,τι φαντάστηκα περίμενα να έρθει,
  σαν ταξιδιώτης στου κορμιού σου τη ροή,
      αυτή η σχέση τη ζωή μου ανατρέπει,
     αφού μου λείπεις κάθε μέρα πιο πολύ,
     αφού μου λείπεις κάθε μέρα πιο πολύ.
  Κάνε το χατίρι μου, παίξε το παιχνίδι μου,
όλα για την χάρη μου και για την αγάπη μου. 
   Παίξε μου, παίξε με, παίξε μου, παίξε με...

     Θέλω να με φιλάς, θέλω να μ'αγαπάς,
    θέλω να είσαι η φωτιά μου κάθε βράδυ,
       θέλω να καίγομαι, θέλω να εύχομαι,
      να ζω στο όνειρο με το δικό σου χάδι.
 
   Παίξε μου, παίξε με, παίξε μου, παίξε με...
                  ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΧΑΔΙ
  Τίτλος τραγουδιού: ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΧΑΔΙ