Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

8/10/11

Ο άνδρας δεν χρειάζεται να είναι όμορφος για να γοητεύσει μια γυναίκα, πρέπει να είναι τολμηρός και όχι δήθεν. (Πέτρος Δημούλιας)

Είμαι ανώτερος σε όλες τις καταστάσεις,
δεν προσποιούμαι & η αντοχή μου
είναι το βασικό όπλο μου..
Σημασία δεν έχει ποιος είσαι,
αλλά τι δυνατότητες μπορείς να έχεις. 
Υπάρχουν άνδρες που στοιχίζουν πολλά,
όπως υπάρχουν και άνδρες που αξίζουν πολλά
με διαχωρισμό. Δημιουργείς καταρχήν την
ασφάλεια χωρίς να βγάζεις το 100% σου στην 
καθημερινότητα, από εκεί και πέρα δεν είσαι
υπεύθυνος για πιθανή ανασφάλεια των άλλων... 
Υπεύθυνος είσαι για όλα τα υπόλοιπα των
λογαριασμών, όσο πληρώνεις, είσαι κύριος.
Πολλές είναι οι γυναίκες με τις οποίες
ένας άνδρας θα ήθελε να κοιμηθεί, αλλά
λίγες με τις οποίες  θα ήθελε να ξυπνήσει...
Ο άνδρας δεν  πρέπει να γνωρίζει τη γυναίκα
από την μέση και πάνω, άρα  όσο πιο απρόβλεπτες,
τόσο πιο καλά για τους προβλέψιμους άνδρες. 
Έτσι γιατί όσο υπάρχουν οι ντίβες, θα υπάρχει 
και η σχετική περιφρόνηση... Στην εποχή μας
άνδρες υπάρχουν μόνο για ποιοτικές γυναίκες.
Ένας άνδρας έχει πέραση μόνο όταν είναι εχέμυθος
και εγκάρδιος. Γιατί στο τέλος μένουν οι ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ!