Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

14/10/11

Ο πρωταγωνιστής μετά τον γύρο των εντυπώσεων δεν κλείνει με εντυπωσιακό φινάλε, συνεχίζει την παράσταση με κλειστή την αυλαία. (Πέτρος Δημούλιας)

         Στη δική μου λογική δεν είναι 
          άλλο από την ελπίδα για μια 
        δεύτερη ή μια ακόμα ευκαιρία.
        Η εμπιστοσύνη δεν χαρίζεται
             ΠΟΤΕ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΑΤΟΜΑ.

           Υ.γ: Πόσα λεφτά χρωστάω
                 Πόσα λεφτά χρωστάω
                      Έχω μια απορία
                Για αυτό και σε ρωτάω
                 Πόσα λεφτά χρωστάω
                 Πόσα λεφτά χρωστάω
                 Θέλω να σε πληρώσω
                 Και σπίτι μου να πάω