Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

28/10/11

Στην ουσία ποτέ δεν θα μεγαλώσουμε, απλά θα μάθουμε να φερόμαστε δημόσια.....(Πέτρος Δημούλιας)

                 Είπα να ερωτευτώ είσαι
                κάτι μαγικό δεν μπορώ 
                 λεπτό μακριά σου πως
                 να ζήσω για φαντάσου...
                   Έχω ένα μυστικό που
                    όλο θέλω να στο πω 
            ...και όσο σκέφτομαι εσένα 
                δεν μπορώ να κοιμηθώ!

       « Για σένα μόνο.. Θα αμαρτήσω και
 μες στα μάτια σου τον έρωτα θα κρύψω
           Για σένα μόνο.. Θα ανασαίνω
    Γιατί μαζί σου θέλω μόνο να πηγαίνω 
         Για σένα μόνο.. Στιγμές μετράω
        Γιατί με έκανες εσένα να ζητάω 
            Για σένα μόνο.. Εγώ αντέχω
     Γιατί αγάπη μου εσένα θα προσέχω »
        
    Είπα να ονειρευτώ θέλω κάτι δυνατό 
          όταν έρχεσαι κοντά μου ξέρεις
               πως χτυπά η καρδιά μου.
         Στα τραγούδια που σου γράφω
                 ξέρω πως αισθάνεσαι...
              Γιατί νοιάζομαι για σένα
                   όσο δεν φαντάζεσαι.

      Τίτλος τραγουδιού: Για σένα μόνο

           Υ.γ: Κάτι δεν πάει καλά με την       
       ανθρωπότητα.. Τα παραμύθια έχουν
      λιγότερο ψέμα στην πραγματικότητα