Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποιές τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε να
γράφω όμως... Το βιβλίο περιέχει 77 θέματα
ανάπτυξης κειμένου εκ των οποίων υπάρχουν
και 28 +2 τραγούδια σε στίχους. Tα υπόλοιπα στο
βιβλίο μου με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
||(Α' Κύκλος) || Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας ™ ||

28/10/11

Στην ουσία ποτέ δεν θα μεγαλώσουμε απλά θα μάθουμε να φερόμαστε δημόσια.(Δημούλιας Πέτρος)

                   « Είμαι κομμάτια 
                  μ' αυτά τα μάτια
                   που βασανίζουν 
                       κάθε μέρα 
                 την καρδιά μου...
                   Όταν τα βλέπω 
                   μ' απογειώνουν 
                  και σ' άλλο κόσμο 
            έχω χάσει το μυαλό μου.
       Όπου κι αν πάω σ' αναζητάω
        και στο φιλί σου βρίσκω μόνο 
           οξυγόνο... Θέλω να ξέρεις
                 οτι πονάω και εγώ
                για σένα θέλω μόνο
                     να τελειώνω. »