Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

5/10/11

Γυναίκα είναι αυτή που ξέρει να κρατάει έναν άνδρα & δεν εννοώ στα χέρια. (Πέτρος Δημούλιας)

Ήσουν βασίλισσα σε δρόμους
της καρδιάς μου και με ρωτάς 
εσύ ξανά που χάθηκε ο έρωτάς μου;
Μ΄ αρέσουν οι δυναμικές γυναίκες 
και ιδιαίτερα αυτές που έχουν τρόπο 
να συνδυάζουν την θηλυκότητά τους 
χωρίς να κάνουν κάτι το ιδιαίτερο, γιατί 
η γοητεία κρύβεται στο διαφορετικό και 
γήινο. Τα κοριτσάκια σίγουρα δεν ξέρουν
να  φέρονται... Πρέπει να βγάζεις αυτό 
που μπορείς να υποστηρίζεις με άνεση 
και όχι να υποστηρίζεις αυτό που θα 
ήθελες να βγάλεις για να δελεάσεις
τα ανυποψίαστα αγόρια. Μια γυναίκα 
είναι βοηθητική στο σπίτι και η πουτάνα
δεν γίνεται κυρία. Το ευαίσθητο σημείο
της γυναίκας είναι η απάντηση, όταν 
απαντάς σε βρίζει και όταν την βρίζεις 
θέλει κι άλλο. Μια γυναίκα λοιπόν πάντα 
ξέρει τι θέλει, αλλά μια γυναίκα είναι 
και θα είναι απλά... ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ!