Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

28/9/10

Συναίσθημα... Δεν πάω με την ώρα, στην πορεία του χρόνου μετράω μόνο τις αισθήσεις. (Πέτρος Δημούλιας)

Δηλώνω ερωτευμένος.. Στη θάλασσα χαμένος
     Μέσα στα μάτια σου θα ζω τα όνειρα μου
Δηλώνω ερωτευμένος.. Στη θάλασσα χαμένος
         Και όταν έρχεσαι εσύ είναι χαρά μου
Δηλώνω ερωτευμένος.. Στη θάλασσα χαμένος
         Δεν το πιστεύω ούτε με αναγνωρίζω
Δηλώνω ερωτευμένος.. Στη θάλασσα χαμένος
      Όπου κι αν βρίσκομαι εσένα θα αγγίζω

         Υ.γ: Λαϊκός δημιουργός είναι αυτός 
                που περπατάς στο δρόμο και
              τραγουδάνε τα τραγούδια σου..