Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

5/9/10

Σημασία δεν έχει τι λες αλλά πως το λες.. (Πέτρος Δημούλιας)

               Αφού με αγαπάς...
          Γιατί να με πληγώνεις;
               Αφού με αγαπάς... 
          Γιατί να με τελειώνεις
               Αφού με αγαπάς...
            Τι θέλεις παραπάνω;
               Αφού με αγαπάς...
            Τι θέλεις να πεθάνω;

       Γιατί με κάνεις και πονάω;
          Λίγη αγάπη σου ζητάω...
      Μέσα στη ζάλη του μυαλού
     σε βλέπω γύρω μου παντού.
 Γιατί ήρθες πάλι στο όνειρό μου;
      Σκοτώνεις τον εγωισμό μου...
        Γιατί ξανά αυτό το βράδυ 
         αφήνεις ίχνη στο σκοτάδι.
      Πες μου γιατί; Πες μου γιατί;

                Αφού με αγαπάς...
             Γιατί με βασανίζεις;
                Αφού με αγαπάς...
             Γιατί με μηδενίζεις;
                Αφού με αγαπάς...
          Τι θέλεις να σου κάνω;
                Αφού με αγαπάς...
            Τι θέλεις να πεθάνω;

      Γιατί με κάνεις και πονάω;
         Λίγη αγάπη σού ζητάω...
     Μέσα στη ζάλη του μυαλού
     σε βλέπω γύρω μου παντού.
 Γιατί ήρθες πάλι στο όνειρο μου;
     Σκοτώνεις τον εγωισμό μου...
        Γιατί ξανά αυτό το βράδυ
        αφήνεις ίχνη στο σκοτάδι.
     Πες μου γιατί; Πες μου γιατί;

Τίτλος Τραγουδιού: Πες μου γιατί;

      Υ.γ: Μες τη μοναξιά βρήκα
       μονάχα από σένανε σιωπή
 στα όνειρά μου, μου' λεγες πολλά
     λόγια περιττά όμως χάθηκαν
     απλά σε λόγια ξένα... Αν ποτέ
    καταλάβεις τι έχεις κάνει πες
     μου μόνο γιατί και αυτό μου
   φτάνει. Δεν αξίζει να είσαι στα
     όνειρα μου αν εσύ δεν ακούς
         πως χτυπά η καρδιά μου.