Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

24/11/11

Mάθημα Σχέσεων......... Όταν ξεχωρίσεις το «καθώς πρέπει» & το «χωρίς αξιοπρέπεια» τότε θα καταλάβεις την υπέρτατη ευχαρίστηση. (Πέτρος Δημούλιας)

                Από που εγώ ν' αρχίσω..
                Δεν μπορώ να ηρεμήσω
                Δεν μπορώ να ηρεμήσω
                Από που εγώ ν' αρχίσω
                  Ένα τώρα μόνο ξέρω
               Πως μαζί σου υποφέρω
    
           Το κορίτσι και τα μάτια μου.. 
                        Εγώ κοιτάζω
              Ότι και να λες εσύ απλά.. 
                           Απουσιάζω
            Το κορίτσι και τα μάτια μου.. 
                         Εγώ προσέχω
                     Και στα δύσκολα.. 
                Εγώ μαζί μου θα το έχω       
     
             Πες μου κάτι για να φύγω..
              Σου' χω λείψει έστω λίγο
              Σου' χω λείψει έστω λίγο
             Πες μου κάτι για να φύγω
                  Ένα μόνο τώρα ξέρω
               Πώς μαζί σου υποφέρω

                  Τίτλος Τραγουδιού:
           Το κορίτσι και τα μάτια μου

    Υ.γ: Συνήθως κρίνεσαι από εκείνους
           που δεν έχουν την δύναμη να
   κάνουν ούτε τα μισά από όσα έκανες.