Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποιές τα χρώματα είναι μοναδικά, γιατί
άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου
και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες με έκφραση.
Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν «μου αρέσει»
να προκαλώ, με προκαλείτε να γράφω όμως...

Tα υπόλοιπα λοιπόν στο βιβλίο μου με τίτλο:
ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..

Μην με ξεχάσεις, όπως δεν θα σε ξεχάσω κι εγώ...
Τα γράμματα μου τελειώνουν και δεν χωράνε στο μυαλό.
Να με θυμάσαι στις χαρές, στις πίκρες σου για να μην κλαις,
ξέχνα εκείνο το γιατί μέσα στο χτές, στην μοναξιά σου μην χαθείς,
δεν έχει νοήμα να ζεις. Μην με ξεχνάς...
Μην με ξεχνάς... Μην με ξεχνάς...

21/11/11

Ψυχολογία... Όταν ξεκινά μια μέρα αλλά και όταν τελειώνει, σκοπός είναι να μπορείς να σηκωθείς. (Δημούλιας Πέτρος)

Το πρόβλημα με τη ζωή είναι ότι 
δεν έχει μουσική υπόκρουση,
στη μελωδία να μας ενώνει 
χωρίς να μας διχάζει...