Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

28/11/13

Kάθε σχέση είναι μια δυνατότητα δίχως όρια. (Πέτρος Δημούλιας)

      Ο χρόνος αποφασίζει ποιόν συναντάς
           και εσύ αποφασίζεις ποιός μένει.
             Τα πράγματα είναι απολύτως      
                αμοιβαία και εναλλακτικά...
              Ωραία η θεωρία, αλλά δεν έχει
          συναίσθημα, αλλά ούτε και βίωμα.

                « Λέω να πάω μια βόλτα 
                 παραλία και όταν φεύγω
                     απ' το σπίτι ηρεμώ.
                Ίσως να θέλω να ξεχάσω 
             τι συμβαίνει μα όμως βγαίνω 
                    πιο πολύ για να σε δω. 
                Περνάω λίγο βιαστικά και 
             με το χέρι στη φωτιά πατάω
           γκάζι και κοιτάω που πηγαίνεις.
             Όσο η σκέψη μου γυρνά μέσα
               στο δρόμο ξαφνικά σε είδα
            μέσα στο στενό να περιμένεις.

                      Ακατάλληλη αγάπη
                     Ακατάλληλος καιρός
                     Ο χαμένος στην αγάπη
                   Ήμουν πάλι δυστυχώς
                     Ακατάλληλη αγάπη 
                    Ακατάλληλος καιρός
                Ξέχασες όμως καρδιά μου
                   Ότι τώρα είμαι αλλιώς
                     Ακατάλληλη αγάπη 
                    Ακατάλληλος καιρός
               Δεν μπορώ να κλείσω μάτι
                 Σε έχω ανάγκη διαρκώς
                     Ακατάλληλη αγάπη
                    Ακατάλληλος καιρός...

                      Χτυπούν τηλέφωνα
                ...οι φίλοι μου με ψάχνουν.
             Έπεσε σήμα ότι είμαστε μαζί.
                Μην με πιέζεις να σου πω
             κάτι μεγάλο αφού κορίτσι μου
                        ταιριάζουμε πολύ.
                Πάμε να φύγουμε απο' δώ.
                  Είσαι το άλλο μισό, αφού
            το βλέπω ότι με καταλαβαίνεις.
                  Στα πληγωμένα σ' αγαπώ
                     έχασα γη και ουρανό.
                       Κάνε ένα βήμα και
                 μην πάψεις να επιμένεις. »
              
   Τίτλος Τραγουδιού: Ακατάλληλη αγάπη

  Υ.γ: Έκανα μια στάση μπροστά στη μαγεία  
     της φύσης, γιατί η θάλασσα με εμπνέει
     εικόνες. Δώσε φωνή σε ότι σε κάνει να     
  νιώθεις αυτό που πραγματικά αισθάνεσαι.