Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

12/11/11

Αν καταφέρεις να αλλάξεις την ζωή μου και όχι εμένα, θα έχεις καταφέρει κάτι που δεν κατάφεραν οι άλλοι...... (Πέτρος Δημούλιας)

 Έχει πανσέληνο απόψε και είναι ωραία.
 Ίσως και κάτι περισσότερο από ωραία...
       Αεράκι που σε χαϊδεύει απαλά 
       στον λαιμό, φωτεινός ουρανός,     
              νοσταλγικές μουσικές,
     η γλυκιά αίσθηση που απορρέει 
        σε μια βραδιά που από μόνη
        της είναι ερωτική συνεύρεση
   στο τέλος μιας εποχής... ΟΜΟΡΦΙΑ