Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

19/10/19

Η ζωή δεν τελειώνει, απλά αλλάζει πρόσωπο.. (Πέτρος Δημούλιας)

            Η ζωή είναι πολύ περίεργη...
        Χρειάζεται θλίψη για να μάθεις 
        τι είναι ευτυχία, θόρυβο για να 
      εκτιμήσεις τη σιωπή και απουσία 
       για να εκτιμήσεις την παρουσία.

            « Ρωτάω το καθρέφτη μου
                     αν ήρθες από δω..
             Την ώρα που ντυνόμουνα
                    με έβλεπες γυμνό
             Από μπροστά σου πέρασα
                    και στάθηκες εκεί
           Μα βλέποντας τα μάτια σου
                     σε θέλω πιο πολύ

          Όλα μέσα σου έχουν τελειώσει
        οι άνθρωποι σε έχουν προδώσει
          Όμως τώρα που είσαι μαζί μου
         μες τα μάτια μου είσαι ζωή μου
         Μην χαλιέσαι σου λέω για κάτι
             όλα είναι σχεδόν μια απάτη
        Κι αν ξεχνάς τι σου λένε οι άλλοι
        θα σου πω μια κουβέντα και πάλι

                  Σ' αγαπώ...  Σ' αγαπώ
                   
                Ρωτάω το καθρέφτη μου
                      αν ήρθες από δω..
              Στα ίχνη που κρυβόμαστε
                       εμείς από καιρό
              Φεύγουν οι ώρες βιαστικά
            μοιάζει η ζωή μας δυό λεπτά
                 Παράξενα στην ερημιά
                   εμείς οι δυό δεμένοι »  
   
                    Τίτλος Τραγουδιού :
                             Σ' αγαπώ 
   
    Υ.γ: Η λέξη Σ' αγαπώ είναι πολύ μεγάλη..
           Αν θα στο πουν Αληθινά μπορεί
               να είναι ζάλη. Άλλαξαν όλα
         δυστυχώς και άλλαξαν μαζί σου..
                Μεγάλα λόγια γράφτηκαν
                 βγαλμένα απ' τη ζωή σου.
             Κι αν πάλι κάποτε σε δω και
           πούμε δυο λόγια να μην ξεχνάς
            ότι εγώ θα σε θυμάμαι χρόνια.